سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ ابومسلم در اندیشه شکار سومین لیگ برتری/ طلسم شکنی در اصفهان!

ورزش

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ ابومسلم در اندیشه شکار سومین لیگ برتری/ طلسم شکنی در اصفهان!

خبرگزاری مهر: مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با رویارویی استقلال با شگفتی‌ساز و تنها بازمانده لیگ دسته اول، دیدار دو مربی خارجی در اصفهان برای شکستن طلسم ناکامی‌ها و نبرد ناکامان اخیر لیگ در شیراز پیگیری می‌شود.

shock drop air force 1 full uv reactive | Men's Sneakers

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و ششمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که چهره 3 تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها را مشخص می‌کند، دیدارهایی که در صورت بروز شگفتی در آنها، زمینه‌ساز وداع زودهنگام تیم‌های مدعی همچون استقلال و سپاهان با این جام خواهد شد.

فجرسپاسی شیراز - داماش گیلان
ناکامی 6 هفته گذشته شاگردان یاوری در لیگ برتر با پیروزی برابر داماش و صعود به جمع تیم‌های پایانی جام بیست و ششم به فراموشی سپرده می‌شود اما اگر این اتفاق نیفتد، فجر روزهای سخت‌تری را در پیش دارد و بیش از گذشته حسرت ستاره‌هایی که از دست داد، را خواهد خورد.
در نقطه مقابل داماش که در نیم فصل دوم طعم پیروزی را نچشیده، پس از باخت خانگی برابر آلومینیوم و لغو دیدارش با پیکان، استراحت خوبی برای رسیدن به اهدافش در این بازی دارد، اهدافی که امیر عابدینی در قهرمانی جام حذفی آنها را می‌جوید. هرچند آنها در این بازی مهدوی، چاووشی، حاجتی و رودباریان نفرات اصلی تیم خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان
این دیدار تنها بازی مرحله یک‌چهارم نهایی است که دو مربی خارجی رودرروی هم قرار می‌گیرند. در یک سوی میدان سپاهان قرار دارد که شکست‌های متوالی‌اش در نیم فصل دوم لیگ فشار زیادی را روی زلاتکو کرانچار وارد کرده است. آنها برای خروج از این فشار و استارت مجدد برای موفقیت در لیگ، به مغلوب کردن نفت نیاز دارند. ضمن اینکه مسئولان این باشگاه شعار قهرمانی در 3 جام را مدت‌هاست سرداده و برای عملی شدن آن، باید نفت را در بازی خانگی شکست دهند.
در این بازی البته طلسم برزیلی‌های لیگ شکسته می‌شود. آنها که 5 تساوی متوالی در لیگ داشته‌اند، فردا برابر سپاهان این طلسم را با پیروزی و یا با شکست می‌شکنند، هرچند انگیزه آبادانی‌ها برای موفقیت در جام حذفی بسیار زیاد است و به فکر جبران ناکامی خود در لیگ، در این جام هستند.

استقلال تهران - ابومسلم مشهد
مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی میزبان آخرین باقی‌مانده از تیم‌های لیگ دسته اولی است. شاگردان قلعه‌نویی که صدرنشین لیگ هم هستند، نمی‌خواهند شانس قهرمانی همزمان لیگ و جام حذفی را از دست بدهند، ضمن اینکه باخت برابر ابومسلم حاشیه‌های این تیم را به مراتب بیشتر می‌کند که با توجه به این دلایل آبی‌های تهرانی تنها به فکر پیروزی در این بازی هستند.
در نقطه مقابل ابومسلم که در زمان حضور در لیگ برتر گربه‌ سیاه استقلال بود، برای موفقیت در جام حذفی در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی را پیش رو دارند. البته پیروزی برابر استقلال مقابل تماشاگران متعصبش، شگفتی‌های ابومسلم که در دو مرحله گذشته پیکان و صبای لیگ برتری را حذف کردند، را تکمیل‌‍تر خواهد کرد.

برنامه 3 دیدار نخست از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
چهارشنبه - 20/10/91
* فجرسپاسی شیراز - داماش گیلان، ساعت 14، ورزشگاه دستغیب شیراز
* سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان، ساعت 14:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* استقلال تهران - ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم برنده دیدار استقلال تهران - ابومسلم مشهد در مرحله بعدی این جام به مصاف برنده بازی سپاهان - صنعت نفت آبادان خواهد رفت. در سوی دیگر جدول، برنده بازی فجرسپاسی با داماش باید منتظر بماند تا از بین تیم‌های پرسپولیس، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان، یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند و برای رسیدن به فینال مقابل آن تیم صف آرایی کند.

 

 

واجب است سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم/ امیدوارم میثاقیان این بار کوتاه بیاید!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان کار سختی خواهد داشت، گفت: واجب و لازم است تا سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم تا رضایتمان جلب شود.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار فولاد با آلومینیوم هرمزگان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در فوتبال اگر یک تیم از مسابقه رفت و برگشت شش امتیاز بگیرد، کارش عالی بوده و اگر چهار امتیاز به دست بیاورد عملکرد قابل قبولی داشته است. ما در بازی رفت مقابل آلومینیوم به نتیجه تساوی رسیدیم و واجب است که در بازی برگشت پیروز شویم.

وی با تاکید بر اینکه فقط کسب پیروزی برابر آلومینیوم باعث رضایت کادر فنی و بازیکنان فولاد می‌شود، تصریح کرد: با وجود این مقابل آلومینیوم و بازیکنان جوان و با انگیزه‌اش کار دشواری داریم چرا که آنها در تعطیلات هم با جذب چند بازیکن نسبت به دور رفت بهتر شده‌اند.

 

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه با اکبر میثاقیان رفاقت دیرینه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم میثاقیان این بار که به مشهد می‌رود برای پیروزی فولاد دعا کند. قرار بود او در بازی رفت برای ما دعا کند که این کار را نکرد ولی امیدوارم این بار او مقابل تیم فولاد کوتاه بیاید!

فرکی در پایان در خصوص رکورد 12 هفته شکست ناپذیری فولاد و احتمال تداوم این رکورد هم گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است در یک مسابقه هم شکست بخوریم. به هر حال تمام تلاش ما این است که در مسابقات شکست نخوریم. حتی در مسابقات خارج از خانه هم ابتدا دنبال نباختن و سپس کسب پیروزی هستیم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و آلومینیوم هرمزگان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، روز یکشنبه در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه