جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پس از پیروزی بر نفت / پرسپولیس به ذوب آهن خورد

ورزش

پس از پیروزی بر نفت / پرسپولیس به ذوب آهن خورد

پرسپولیس با برتری 4 بر یک برابر نفت تهران موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال راه پیدا کند و حریف ذوب آهن شود.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | nike sb koston dunk low blue grey hair images - Compra Jordan AIR JORDAN XXXV - 004 - CQ4227

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری (26 و 58)، حسین ماهینی (75) و هادی نوروزی(84) برای پرسپولیس گلزنی کردند و تک گل نفت تهران نیز توسط امین منوچهری (14) به ثمر رسید.

دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر رفتند تا تکلیف هشتمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شود. در حالی که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده گل اول بازی را به ثمر رساندند این پرسپولیس بود که در نهایت توانست با شکست حریف به مرحله بعد راه پیدا کند.

گل اول بازی را امین منوچهری در دقیقه 14 وارد دروازه پرسپولیس کرد. این گل در حالی به ثمر رسید که توپ در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود ولی اشتباه آن‌ها در میانه میدان آن را به بازیکن نفت داد و بازیکنان این تیم زردپوش توانستند با استفاده از موقعیت و غافلگیری مدافعان پرسپولیس به گل برسند.

12 دقیقه بعد محمد نوری موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند تا بازی به تساوی کشیده شود. دیدار در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و این در حالی بود که سرخ‌پوشان تا پایان نیمه نخست می‌توانستند دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم مانع ا زاین کار شد.

با شروع نیمه دوم پرسپولیسی‌ها دامنه هجوم خود را بیشتر کردند و در چند صحنه بسیار خطرناک ظاهر شدند. در حساس‌ترین صحنه 15 دقیقه اول نیمه دوم غلامرضا جباری در محوطه جریمه نفت سرنگون شد ولی سعید مظفری‌زاده اعتقادی به پنالتی نداشت و این تصمیم او با اعتراض شدید تماشاگران پرسپولیس روبه‌رو شد.

در دقیقه 58 بار دیگر محمد نوری توانست گلزنی کند. این گل روی همکاری تیمی بسیار خوب سرخ‌پوشان به ثمر رسید به گونه‌ای که بازیکنان این تیم بارها توپ را در اطراف محوطه جریمه نفت چرخاندند و سپس با سانتر بسیار خوب حسین ماهینی، نوری را در موقعیت گلزنی قرار دادند. هافبک پرسپولیس هم با ضربه سری خلاف جهت حرکت دروازه‌بان نفت تیمش را به گل دوم و برتری رساند.

چند دقیقه بعد بار دیگر حسین ماهینی از سمت چپ دروازه نفت نفوذ کرد و با خطای دروازه‌بان این تیم در داخل محوطه جریمه سرنگون شد. این بار مظفری‌زاده نقطه پنالتی را نشان داد تا فریاد شادی تماشاگران به آسمان برود. با وجود حضور علی کریمی و محمد نوری دو بازیکنی که معمولا پنالتی‌های پرسپولیس را به ثمر می‌رسانند این حسین ماهینی بود که پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 75 بازی آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا حرکت خوب خود را با زدن گل کامل کند.

دقیقه 84، باز هم برای هواداران پرسپولیس خبر خوشی در بر داشت. در این دقیقه هادی نوروزی که به جای رضایی به میدان آمده بود توانست چهارمین گل سرخ‌پوشان را به ثمر برساند. چند دقیقه بعد، کریم انصاری‌فرد با دروازه‌بان نفت تک به تک شد اما ضربه فنی او از بالای دروازه بیرون رفت.

به این ترتیب پرسپولیس باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال به دیدار ذوب آهن اصفهان برود.

 

نظر منفی کادرفنی برای بازگشت هافبک ایرانی به پامپلونا - رییس اوساسونا: هیچ علاقه‌ای برای بازگرداندن نکونام نداریم

رییس باشگاه اوساسونا علاقه‌ی این باشگاه برای بازگشت مجدد نکونام را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت خبری ترا آرجنتینا به نقل از روزنامه دیاریو دی‌ناوارا نوشت: رییس باشگاه اوساسونا بازگشت جواد نکونام، هافبک ایرانی پیشین این تیم را منتفی دانسته است.

میگوئل آرچانکو، رییس باشگاه اوساسونا عنوان کرد باشگاه هیچ علاقه‌ای برای بازگرداندن جواد نکونام به این تیم ندارد.

آرچانکو که با خبرنگار روزنامه دیناوارا صحبت می‌کرد، همچنین عنوان کرد: کادر فنی باشگاه در نظر دارد یک بازیکن دیگر را برای تقویت خط هافبک به جمع بازیکنان اضافه کند که این بازیکن نکونام نیست. نکونام یک بازیکن فانتزی و فنی بود اما خودش هم علاقه‌ای به بازگشت اسپانیا ندارد.
وی ادامه داد: کادر فنی باشگاه تصمیم گرفته که نکونام به اوساسونا بازنگردد و در این شرایط ما باید به فکر خرید بازیکن دیگری باشیم.
رییس باشگاه اوساسونا با وجود قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول رقابت‌های لالیگا همچنین با حمایت از سرمربی تیمش عنوان کرد: مندلیبار قطعا روی نیمکت این تیم باقی خواهد ماند و تا دم مرگ از او حمایت خواهم کرد.

آرچانکو درباره امتیازهای کم تیمش گفت: اگر در بازی‌هایی که حق‌مان بود امتیازات را گرفته بودیم الان در رده آخر جدول نبودیم. برای ما هر اشتباه بسیار گران تمام شد. البته اشتباه داوری هم بی‌تاثیر نبود.

رییس باشگاه اوساسونا در پایان درباره مصاف با رئال مادرید در هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا گفت: از تمام بازیکنان حمایت می‌کنم آن‌ها نیاز به یک پیروزی ارزشمند دارند.

 

 

نوری: می‌توانستیم 7- 8 گل به نفت بزنیم

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم 7 یا 8 گل به نفت بزنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد نوری که در برتری 4 بر یک تیمش برابر نفت تهران با زدن دو گل و دادن یک پاس گل، نقش پررنگی داشت درباره این بازی گفت: خوشبختانه با این که در ابتدای بازی گل خوردیم، هواداران تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و امیدواریم که این روند خوب را در نیم فصل دوم نشان دهیم.

وی همچنین اظهار کرد: امروز توانستیم گل‌های زیادی بزنیم اما می‌توانستیم به جای چهار گل، 7 - 8 گل بزنیم. خود من چند موقعیت صد در صد را از دست دادم. امیدوارم در بازی‌های آینده این اتفاق نیفتد.

 


سید جلال حسینی: باید گل‌های بیشتری به نفت می‌زدیم

مدافع تیم پرسپولیس امیدوار است این تیم روند رو به رشد خود را در رقابت‌های جام حذفی و لیگ ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید جلال حسینی پس از صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: نمایش خیلی خوبی داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که با این نتیجه خیلی خوب هواداران را خوشحال کردیم. امروز هم هجومی بازی کردیم و نتیجه این نوع بازی کردن را دیدیم.

وی ادامه داد: این طور نیست که پرسپولیس فقط در جام حذفی زیاد گل بزند. در بازی‌های قبل هم اگر دقت کرده باشید ما موقعیت‌های زیادی از دست می‌دادیم و واقعا تیم ما هجومی بازی می‌کند. ضمن اینکه تا دقیقه 90 آماده و سرحال بودیم و باید گل‌های بیشتری به نفت می‌زدیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که بازیکنان نفت خستگی خود را عامل اصلی شکست برابر پرسپولیس عنوان کرده بودند گفت: ما کاری به آن‌ها نداریم. امروز بازی خودمان را انجام دادیم و مطمئنم که هواداران هم از این بازی لذت بردند. امیدوارم در ادامه جام حذفی و لیگ به همین روند ادامه دهیم و به اهداف خود برسیم

 

 

 

 

کرانچار: فردا شاهد تغییرات زیادی در سپاهان خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه قبول دارم مشکل اصلی ما گلزنی است گفت: از بازیکنانم می‌خواهم در ضربات نهایی کمی مسوولانه‌تر عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، کرانچار در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: از همان دقیقه اول محکم بازی خواهیم کرد و بهتر بگویم از آغاز نیم فصل دوم برای کسب قهرمانی در جام حذفی یورش برده‌ایم اگرچه در صورت برتری برابر نفت آبادان در نیمه نهایی به استقلال برخورد خواهیم کرد اما مطمئن باشید از عهده استقلال هم برخواهیم آمد و با نفرات خوبی که داریم می‌خواهیم به تمام نیازهایمان پاسخ لازم را بدهیم.

وی درخصوص مشکل گلزنی تیمش افزود: قبول دارم که مشکل اصلی ما گلزنی است ولی از بازیکنانم می‌خواهم که در ضربات نهایی کمی مسوولانه‌تر عمل کنند.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا قبل از ازدست دادن قهرمانی لیگ مشکل سپاهان حل خواهد شد گفت: من اصلا این صحبت را قبول ندارم و هنوز شانس ما از دست نرفته و به نتایج خوب امید دارم. من هر روز با مهاجمان صحبت می‌کنم و باز هم از آن‌ها می‌خواهم کمی ثمربخش‌تر ظاهر شوند.

وی درخصوص مشکلات صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مشکلات صنعت نفت و اهدافش به ما ربطی ندارد ولی همین را بگویم که ما در بازی فردا دست به تغییر شیوه نمی‌زنیم و مثل همیشه هجومی ظاهر خواهیم شد. این نوید را هم به هواداران می‌دهم که سوشاک در بازی فردا دفاع آخر است و منتظر تغییرات زیاد سپاهان در بازی فردا باشند. امیدوارم مهاجمان با گل به موقع نیز پاسخ خوبی به دفاع‌های مطمئن‌مان بدهند.

سرمربی سپاهان درخصوص زمین چمن فولادشهر نیز یادآور شد: به نظر من کیفیت چمن فولادشهر نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشته و امیدوارم در بازی فردا تا حد امکان زمینی مطلوب رادر اختیار ما قرار دهند و از تیم ذوب آهن می‌خواهم که با توجه به اینکه دو تیم باید در این زمین بازی کنند، فکری به حال تمرین‌های خودشان بکنند تا مجبور نباشند هر روز در فولادشهر تمرین کنند و امیدوارم ذوب آهن هم دید بهتری نسبت به سپاهان پیدا کند.

کرانچار درباره شایعه مذاکره‌اش با رویانیان نیز عنوان کرد: من هیچ مذاکره‌ای نداشتم و با تمام وجود در اختیار سپاهان هستم و هدفم تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته است. ضمن اینکه نتایج درخشان پرسپولیس در این چند بازی اخیر، از کفایت سرمربی فعلی‌شان نشان دارد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که استقلال بهتر از سپاهان امتیاز جمع کرده و فکر نمی‌کنید برای قهرمانی باید بیشتر به فکر نتیجه باشید تا بازی خوب؟ تصریح کرد: من هم صحبت شما را قبول دارم و فقط می‌توانم بگویم امیدوارم از فردا به بازی‌های خوب‌مان وارد شویم و در مسیر اصلی قرار بگیریم. از بازیکنانم درخواست دارم که با بازی خوب‌شان، نتیجه‌گیری بهتری داشته باشند.

 

 

 

امین منوچهری: کاش گل نمی‌زدم و پرسپولیس را می‌بردیم/ خطای حسینی روی من پنالتی بود

مهاجم تیم فوتبال نفت معتقد است خستگی شدید بازیکنان این تیم یکی از عوامل اصلی شکست برابر پرسپولیس بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امین منوچهری پس از شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس و حذف از رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز خیلی تلاش کردیم. در نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما خاصیت جام حذفی همین است که وقتی عقب باشید برایتان فرقی نمی‌کند با یک اختلاف ببازید یا سه، چهار گل اختلاف.

وی ادامه داد: به نظر من بدن بازیکنان ما خیلی خسته بود. ما سه روز پیش با آلومینیوم بازی کرده بودیم و دو سفر طولانی دو ساعته داشتیم که باعث شده بود خیلی خسته شویم. هنوز فوتبال‌مان آنقدر حرفه‌ای نشده که هر دو، سه روز یک بازی برگزار کنیم. با این وجود پرسپولیس خیلی سرحال بود و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

منوچهری درباره تغییر ورزشگاه بازی گفت: خود من خیلی دوست داشتم که در آزادی بازی کنم. همین طور سایر بازیکنان ما به این موضوع علاقه‌مند بودند اما فکر نمی‌کنم بازی در آزادی باعث شده باشد ما به پرسپولیس ببازیم.

مهاجم نفت درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: وظیفه من گلزنی است اما اگر این بازی را می‌بردیم بیشتر از گلی که زدم خوشحال می‌شدم. من گل را به پدرم تقدیم می‌کنم که در این سه، چهار هفته اخیر همه موهایش سفید شد.

منوچهری درباره صحنه‌ای که در نیمه نخست در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد گفت: فکر می‌کنم در آن صحنه حسینی روی من خطا کرد و داور می‌توانست پنالتی بگیرد.

 

 


کاسیمیرو: با فکر باخت به اصفهان نیامدیم/نتیجه بازی فردا برای سپاهان اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نظری درباره قهرمانی در جام حذفی ندارم و تنها می‌گویم ما تیمی نیستیم که به فکر فینال باشیم زیرا تیم‌هایی به مراتب قوی‌تر از ما در این جام حضور دارند. ما فقط فکرمان جنگیدن با تیم‌ها در این جام است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، کاسیمیرو در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: از زمان شروع نیم فصل دوم هر پنج روز یک بار بازی داشتیم و ترسم از این است که بازیکنانم به استراحت نیاز داشته باشند. ای کاش بازی سپاهان در شرایط بهتری برگزار می‌شد با توجه به اینکه چهار روز دیگر در لیگ با نفت تهران بازی داریم و این تیم یک روز بیش‌تر از ما استراحت می‌کند، کمی فشردگی بازی‌ها برای ما دردسرساز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فردا شانس بازیکنانی که در لیگ کمتر به بازی گرفته شده‌اند در میدان بیشتر است یادآور شد: امیدوارم بازیکنان جوان انگیزه لازم را برای رویارویی با سپاهان که قهرمان ایران است ذا داشته باشند و بتوانند با تلاش‌شان تفاوت‌ بازیکنان سپاهان و نفت را به حداقل برسانند.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه ما اینجا نیامده‌ایم که ببازیم یادآور شد: اگر می‌دانستیم از پیش بازنده‌ایم اصلا به اصفهان نمی‌آمدیم ولی ما به فکر این هستیم که تا جایی که می‌توانیم برای یک نتیجه خوب بجنگیم. یکی از نکات مثبت برگزاری این بازی نیز ارزیابی بازیکنان جدیدی است که در این بازی به میدان خواهد رفت. ولی این را بگویم که ما به فکر لیگ هستیم و جام حذفی زیاد برای ما اهمیتی ندارد و شاید شانس ما برای موفقیت در این جام 10 درصد باشد ولی برای همین 10 درصد هم خواهیم جنگید.

وی با بیان اینکه من هیچ نظری درباره قهرمانی در جام حذفی ندارم یادآور شد: ما تیمی نیستیم که به فینال راه پیدا کنیم، تیم‌های به مراتب قوی‌تر از ما در این جام حضور دارند و نتیجه بازی فردا نیز بیشتر برای سپاهان اهمیت دارد تا ما.

کاسیمیرو افزود: در بازی فردا از تیم اصلی خود به اضافه بازیکنان جوان‌مان استفاده خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و مطمئن باشید ما با فکر باخت به اصفهان نیامده‌ایم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این اظهار نظر که با باخت در بازی فردا ممکن است جایگاه شما در تیم صنعت نفت به خطر بیفتد گفت: لیگ برتر و جام حذفی با هم متفاوت هستند و نمی‌توانم بگویم که نتیجه بازی فردا بر تیم ما اثر می‌گذارد، آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد. آنچه که در بازی فردا اهمیت دارد این است که شرایط بازیکنان ما به خطر نیفتد و بازیکنی مصدوم نشود؛ این برای من مهم‌تر از نتیجه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه