چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش شیرخفته بیدار شد! پرسپولیس، چگونه متحول شد؟

ورزش

شیرخفته بیدار شد! پرسپولیس، چگونه متحول شد؟

روز گذشته پس از مدت‌ها، شادی به اردوی قرمزهای تهران بازگشت. پرسپولیس مقابل ملوان، یکی از تیم‌های پرقدرت شش گل زد و چندین موقعیت مناسب گلزنی دیگر را از دست داد؛ اما بواقع بار دیگر نشان داد که تیم قدرتمندی است. در این باره تحلیل فراوان است، رشد کیفی قرمز‌ها که ریشه در تعویض بازیکنان میانی این تیم و همچنین سرمربی‌اش داشت، موجب شد پس از مدت‌ها، شاهد یک بازی زیبا و با طراوت از سوی سرخپوشان تهرانی باشیم.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | DH1301 , nike mens woven bonded pants sets made , nike mens woven bonded pants sets made G NRG 'Leopard' , 800 - FitforhealthShops

پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی دیروز میزبان ملوان بود و در پایان توانست با نتیجه شش بر صفر، تیم شمالی ملوان را از پیش روی بردارد تا نتیجه حیرت آوری رقم بخورد.

به گزارش «تابناک»، این نتیجه و بازی روان سرخپوشان تهرانی، نشان داد که بی‌جهت این تیم مدت‌ها در چنگال پیرمرد پرتغالی اسیر بود و قادر به انجام بازی روان نبود.

بنا بر این گزارش، روز دوم مهر ماه در گزارشی نوشتیم، پرسپولیس با ژوزه به جایی نمی‌رسد، مانوئل ژوزه فرصت ۹ هفته‌ای داشته تا پرسپولیس را متحول کند؛ اما در این کار ناموفق بوده است. هم‌اکنون زمان دادن به ژوزه برای جبران ناکامی‌ها فایده ندارد و باید هر چه زود‌تر وی را برکنار کنند؛ اما... !

این تیم در سال گذشته با دنیزلی در هر بازی هجومی بازی می‌کرد و موقعیت فراوانی برای مهاجمان خلق می‌شد و واقعا زیبا بازی می‌کرد، ولی متأسفانه حاشیه‌ها در اواسط فصل گریبان آن مربی بزرگ را گرفت.
 
بر خلاف همه جاى دنیا که نخست مربى و‌ پس از آن با نظر مربى، بازیکن را برمی‌گزینند، پرسپولیس برعکس کار کرد؛ یعنى نخست بازیکنان به ظاهر اسمى را گرفتند و پس از آن به فکر جذب سرمربى برآمدند.
 
مانوئل ژوزه با سر و صداى بسیار وارد ایران و پرسپولیس شد تا با آن همه بازیکن به ظاهر اسمى و کهکشانى، کارى را بکند که در چند سال گذشته، مربیان پیشین این تیم نتوانسته بودند انجام دهند، ولی آنقدر در مهره چینی ضعیف کار کرد که واقعا جای بحث داشت.

به هر حال، بی‌گمان در اوضاع کنونی، برکناری ژوزه بهترین تصمیم بود؛ افزون بر اینکه جانشین وی هم یحیی گل محمدی یک مربی ایرانی با شناخت خوب از این تیم و بازیکنانش است.

در هر صورت، پرسپولیس نیاز به یک شوک قوی داشت و مقابل ملوان، یکی از تیم‌های پرقدرت شش گل زد و چندین موقعیت مناسب گلزنی دیگر را از دست داد، ولی بواقع بار دیگر نشان داد که تیم قدرتمندی است.

رشد کیفی قرمز‌ها که ریشه در تعویض بازیکنان میانی این تیم و همچنین سرمربی‌اش داشت، موجب شد پس از مدت‌ها، شاهد یک بازی زیبا و با طراوت از سوی سرخپوشان باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه