جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش یک هشتم نهایی جام حذفی؛ بازی خطرناک پرسپولیس با نفت در آزادی/ جدال انتقامی برای گل‌محمدی

ورزش

یک هشتم نهایی جام حذفی؛ بازی خطرناک پرسپولیس با نفت در آزادی/ جدال انتقامی برای گل‌محمدی

خبرگزاری مهر - گروه‌ورزشی: نبرد پرسپولیس با نفت در آزادی، دیداری انتقامی برای گل محمدی است، مسابقه‌ای که این مربی جوان با پیروزی در آن می‌تواند شکستش برابر ابراهیم‌زاده را جبران کرده و با نزدیک شدن به قهرمانی، بهترین پاسخ را به منتقدانش بدهد.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Air Jordan

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور فردا سه‌شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به پایان می‌رسد، دیداری که قرار بود ابتدا در ورزشگاه تختی انجام شود اما با مخالفت مسئولان شورای تامین، ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این بازی مشخص شد.

این بازی دومین جدال گل‌محمدی و ابراهیم‌زاده در فصل جاری مسابقات فوتبال ایران است. گل‌محمدی که در هفته نهم لیگ برتر هدایت تیم صبا را برعهده داشت، در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب نفت شد تا این تیم تهرانی را به صدر جدول بفرستد. پس از آن بازی یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای تند ریشه باخت تیمش را به طبقه پنجم فدراسیون فوتبال مربوط دانست و پس از آن مسابقه هم از صبا جدا شد.

فردا سه‌شنبه بار دیگر دو مربی مطرح و جوان فوتبال ایران برابر هم قرار می‌گیرند. یحیی که با پرسپولیس احیا شده به فکر پیروزی برابر نفت و صعود به جمع 8 تیم برتر جام حذفی است تا روند رو به رشد این تیم سرخپوش پایتخت را ادامه داده و یک گام دیگر به قهرمانی در این جام نزدیک شود. البته بردی که انتقام آن باخت را از نفت و ابراهیم‌زاده خواهد گرفت.

از سوی دیگر گل‌محمدی با این برد مجددا و به بهترین شکل پاسخ منتقدانش را می‌دهد، منتقدانی که طی روزهای گذشته انتخاب بگوویچ را زیر سوال برده و آینده خوبی را برای این مربی جوان در پرسپولیس پیش‌بینی نکرده‌اند.

 

پرسپولیسی‌ها پس از لغو دیدارشان برابر گهر دورود به دلیل آلودگی هوا، چند روز بیشتر استراحت کردند اما نفتی‌ها سفری طولانی به هرمزگان داشتند و با خستگی مسیر و مشکلات درون خانوادگی، برابر پرسپولیس صف آرایی می‌کنند.

نبرد دو تیم در لیگ هم برنده نداشت ولی این بازی باید برنده داشته باشد هرچند نفتی‌ها به زمان برگزاری بازی اعتراض دارند و با توجه به فشردگی مسابقات تیم نفت و لغو بازی پرسپولیس، منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت در روزهای اخیر اعتراضاتی را علیه برنامه‌ریزی لیگ برتر مطرح و حتی بحث حضور با تیم دوم برابر پرسپولیس را نیز بیان کرده است.

ضمن اینکه با توجه به اتفاقاتی که در جریان تمرین روز یکشنبه این تیم تهرانی رخ داده، نفتی‌ها از سوشا مکانی دروازه‌بان اصلی خود در این بازی استفاده نمی‌کنند و در حالی که به ظاهر میزبان هستند، برابر تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی هیچ سودی از امتیاز میزبانی نخواهند برد.

برنده این بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی به دیدار ذوب‌‍آهن خواهد رفت و باید دید انگیزه بازیکنان پرسپولیس که به فکر جبران ناکامی‌های خود در این جام هستند باعث پیروزی سرخپوشان خواهد شد یا این تیم در آتش جوانی بازیکنان نفت خواهد سوخت. 

برنامه کامل دیدارهای مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
مرحله یک‌هشتم نهایی:
سه‌شنبه - 19/10/91
* نفت تهران - پرسپولیس، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی

مرحله یک‌چهارم نهایی:
چهارشنبه - 20/10/91
* فجرسپاسی شیراز - داماش گیلان، ساعت 14، ورزشگاه دستغیب شیراز
* سپاهان اصفهان - صنعت نفت آبادان،ساعت 14:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* استقلال تهران - ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه