پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری نشست آسیب شناسی رسانه با حضور احمد نقیب زاده در دانشگاه آزاد تبریز

خبر

برگزاری نشست آسیب شناسی رسانه با حضور احمد نقیب زاده در دانشگاه آزاد تبریز

نخستین نشست آسیب شناسی رسانه، توسط انجمن علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه آزاد تبریز با حضور دکتر احمد نقیب زاده برگزار شد. به گزارش تارنمای خبری- تحلیلی آذری ها در این نشست که امروز 14 آبان در سالن استاد شهریار این دانشگاه برگزار شد احمد نقیب زاده استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکتر جعفر جمشیدی راد استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد تبریز، دکتر اسمعیل زاد، دکترصبری و دکتر آذری به سخنرانی پرداختند.

shock drop air force 1 full uv reactive | college women in nike tempos basketball - 103 - Latest Nike Dunk Low "Grey Fog" White/Grey Fog 2021 For Sale DD1391

در این نشست پیرامون موضوعات چون آسیب شناسی کارکردهای رسانه، مناسبات سیاسی ایران و امریکا و نقش رسانه در تقویت هویت ملی بحث و گفتگو شد.

در این نشست از کم کاری رسانه ملی در بحث هویت ملی انتقاد شده و یاد و خاطره مرزبانان شهید در استان سیستان و بلوچستان گرامی داشته شد.

دکتر نقیب زاده سخنران ویژه این نشست با تاکید بر نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی، سازو کار کشورهای اروپای باختری در مقابله با افراد یا رسانه ها یی که قصد به زیر سوال بردن هنجارهای پذیرفته شده و ارزش های ملی دارند را طرد نمودن و به حاشیه راندن دانستند.
در ادامه دکتر جمشیدی راد با تشکر از بابت حضور دکتر نقیب زاده، پاسخ مثبت ایشان به این دعوت را به دلیل علاقه ایشان به آذربایجان این مهد ایران دوستی، دانستند .
دکتر جمشیدی راد کوتاهی و دیرکرد رسانه های داخلی در پخش اخبار مرتبط به سیاست خارجی کشورمان را یکی از عوامل موثر در گرایش مردم به رسانه های بیگانه دانستند و با انتقاد از پخش سریال های کره ای بی محتوا از رسانه ملی عملکرد این رسانه در تعریف و بسط هویت ملی برای نسل جوان را ضعیف ارزیابی نمودند.
این نشست با پرسش های داشجویان و پژوهشگران حوزه علوم سیاسی و پاسخ سخنرانان به پایان رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه