پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری همایش حفاظت و نگهداری اسناد و میراث‌ مستند در کتابخانه ملی

خبر

برگزاری همایش حفاظت و نگهداری اسناد و میراث‌ مستند در کتابخانه ملی

به مناسبت روز ملی اسناد و میراث مکتوب، کتابخانه ملی ایران همایش «چهارمین آرشیو برای همه» با محوریت حفاظت و نگهداری اسناد و میراث مستند را برگزار می‌کند.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | AIR JORDAN 4 BLANCAS Y ROJAS - BabylinoShops - nike air jordan grey low heels shoes blue sneakers

همزمان با روز ملی اسناد و میراث‌ مکتوب، در همایش «چهارمین آرشیو برای همه» در روز سه شنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1391 در سازمان اسناد کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی این همایش با موضوع حفاظت و نگهداری اسناد و میراث مستند سازماندهی شده است و در آن 5 جلد از "فهرستگان نسخ خطی ایران(فنخا)" و کتاب "تاریخ شفاهی مربوط به دوران پهلوی دوم" که از انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی هستند، رونمایی می شود.

افتتاح "نمایشگاه مجازی خلیج فارس" که اسناد تاریخی و قدیمی به نام و هویت خلیج فارس را به زبان های مختلف دربردارد و همچنین افتتاح تالار رقمی سازمان از برنامه های دیگر روز اسناد ملی است.

19 اردیبهشت در ایران مصادف با روز ملی اسناد و میراث مکتوب است و سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مراسمی این روز را گرامی می دارد و برنامه هایی به همین مناسبت برگزار می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید