پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر چهرۀ شرم‌آور وهابیت و سلفی‌گری

خبر

چهرۀ شرم‌آور وهابیت و سلفی‌گری

برگرفته از ماهنامه خواندنی شماره 77، شهریور و مهر 1392، صفحه 12

با توجه به گسترش همجنس گرایی و تجاوز به عنف به تروریستهای جوان‌تر در جنگهای سوریه، و زشت‌ترین اقدام که چهرۀ وهابیت و سلفیگری را بهتر نشان می‌دهد. مفتیهای وهابی و سلفی در آخرین اقدام خود فتوای « جهاد نکاح» یا «جهاد آمیزش جنسی» داده‌اند در پی این فتوا، نود زن چچنی از انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی عازم اسلامبول شده‌اند تا از راه شهر مرزی «هاتای» وارد سوریه شوند. چندی پیش نیز یک مفتی وهابی همین فتوا را در تونس داده بود و در این راستا، دختران و زنان تونسی را به «جهاد نکاح» در سوریه فراخوانده بود. در همان زمان اعلام شد که شماری از دختران و زنان تونسی عازم سوریه شده‌اند تا نیازهای جنسی تروریست‌ها را برطرف سازند.

برخی از مفتی‌های وهابی و سلفی پای را از این هم فراتر نهاده‌اند و گفته‌اند که زنان شوهردار نیز می‌توانند در این « جهاد» شرکت کنند.

یک تن از این مفـتی‌ها «العـریقی» است که در فتوای خود گفته است: « بهترین جهاد ، جهاد نکاح است . این نکاح میان مجاهدان [تروریستها] و زنان جهادگر میتواند تمایلات شهوانی این جنگجویان  [آدمکشها] را برآورده کرده و عزم آنها را برای جنگ با دولت بشار اسد ، افزایش دهد »

او همچنین در این فتوا ، بهشت را به آن دسته زنانی که به این نوع ازدواج با تروریستها رضایت می‌دهند وعده داده است .

منبع : خبرگزاریها

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه