جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر مخالف بحرینی: سرکوب بی‌فایده است / در برابر بازداشت شیخ نمر سکوت نمی‌کنیم

خبر

مخالف بحرینی: سرکوب بی‌فایده است / در برابر بازداشت شیخ نمر سکوت نمی‌کنیم

یکی از مخالفان بحرینی با اشاره به بی نتیجه بودن اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه و دیگر مستبدان، از برقراری دموکراسی در کشورهای حوزه خلیج فارس با وجود همه این اقدامات خبر داد.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Future Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه جزیره العرب، "فاضل عباس" دبیرکل تجمع یکپارچه گفت : الوفاق و تجمع الوحدوی فقط در برابر خداوند سر تسلیم فرود می آورند و اگر رژیم دیکتاتوری تصمیم به انحلال جمعیت الوفاق و تجمع بگیرد، زیرا بار زور نمی روند و از اصولی که مردم بحرین به خاطر آن قیام کردند، کوتاه نمی آیند.

وی افزود: جمعیتهای سیاسی باید تمام تلاش خود را برای سرنگون کردن نظام به کارگیرند و به فکر موضوع ایجاد نظام مشروطه سلطنتی نباشند.

فاضل عباس بیان کرد: انحلال جمعیتهای سیاسی تاثیری در انقلاب مردم بحرین ندارد و نظام با اقدامات سرکوبگرانه ره به جایی نمی برد، بالاخره در بحرین و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس دموکراسی برقرار می شود، اما امیدواریم با حداقل زیان باشد.

وی ضمن همبستگی با الشیخ نمر النمر روحانی برجسته عربستانی که از سوی نظامیان آل سعود بازداشت و هدف تیراندازی قرار گرفته است افزود: شیخ نمر از طرفداران قیام بحرین است و نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه