سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست اتحادیه نوروز نوروز پوستر و برگه‌های آموزشی نگهداری از ماهی قرمز

نوروز

پوستر و برگه‌های آموزشی نگهداری از ماهی قرمز

بازنشر مطلب قدیمی

طی سالهای گذشته انجمن حمایت از حیوانات اصفهان همواره تلاش داشت با اجرای طرح های مختلف آموزشی فرهنگی ، نحوه نگهداری بهتر از ماهی قرمز را به شهروندان آموزش دهد تا از این طریق میزان مرگ و میر ماهی های قرمز کاهش یابد.
خوشبختانه انجمن حمایت از حیوانات اصفهان بر خلاف برخی از گروههای دوستدار حیوانات ، به دنبال صدور بیانیه برای تحریم ماهی قرمز و یا نشر اخبار نادرست در خصوص بیماری زا بودن ماهی قرمز نبود و همواره تلاش داشت به دور از جنجال به دنبال آموزش و اجرای راهکارهای عملی برای نجات ماهی قرمز باشد.


 

تجربه حضور چندین ساله در برنامه های فرهنگی مرتبط با ماهی قرمز به من نیز آموخت که برای نجات ماهی قرمز هیچ راهی جز آموزش ، آموزش و آموزش تولیدکنندگان ، توزیع کنندگان و خریداران وجود ندارد و اصولاً حفظ ماهی ماهی قرمز بر حذف آن مقدم است و دوستداران حیوانات باید به دنبال راههای عملی برای نجات ماهی قرمز باشند.
در این سالها پوستر ها ، بروشورها و سی دی های آموزشی فراوانی طراحی و همزمان با روزهای پایانی سال در مکانهای مختلف منتشر می شد. از آنجائیکه قبلاً هم دوستانی که با طرحهای انجمن آشنایی داشتند از سراسر کشور تماس می گرفتند و خواهان این فایل ها برای انتشار در شهر و منطقه خود بودند بد ندیدم اینها را اینجا قرار دهم . کسانی که مایل هستند بروشورها و پوسترها را با کیفیت بهتر و قابل چاپ داشته باشند برای من ایمیل بزنند یا کامنت خصوصی بگذارند تا فایل های اصلی را بلافاصله برایشان بفرستم.





پوستر آموزشی نگهداری از ماهی قرمز


بروشور های مختلف آموزشی نگهداری از ماهی قرمز ویژه کودکان و بزرگسالان ( این بخشی از بروشور کودکان است )

سی دی آموزشی نگهداری از ماهی قرمز ( به زبان ساده ، طراحی شده در محیط فلش )

فایل پاور پوینت شامل مطالب آموزشی که می توانید از این آدرس دانلود کنید :
http://ssalimi.files.wordpress.com/2011/03/gold-fish.ppsx


همچنین همه مطالب این وبلاگ که درباره ماهی قرمز است را می توانید اینجا ببینید.

برگرفته از تارنگار دوستداران حیوانات و محیط زیست

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه