پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم جنگل بونده عاری از زباله شد

زیست بوم

جنگل بونده عاری از زباله شد

رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد گفت: با حضور فعالان محیط زیست، جنگل بونده یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های مازندران از زباله عاری شد.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | CARHARTT WIP HOMME , JofemarShops

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اصغر رضاپور در مراسم پاکسازی جنگل بونده محمودآباد با اشاره به اینکه جنگل بونده یکی از مناطق گردشگری شهرستان محمودآباد به شمار می‌رود که همه ساله در ایام تابستان و عید نوروز و ایام تعطیل مورد توجه مسافران و شهروندان قرار دارد، اظهار کرد: عدم توجه به حفاظت از محیط زیست و نبود ساز و کار درست برای جمع‌آوری زباله از سطح جنگل موجب شده است چهره این جنگل و طبیعت زیبا با زباله مخدوش شود.

وی افزود: حاضرین در این همایش زباله‌های جاری در سطح جنگل و حاشیه محور اصلی جنگل به طول یک کیلومتر را جمع آوری کردند، زباله‌ها از طریق خودروی مکانیزه حمل و به مرکز دپوی زباله انتقال داده شد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان محمودآباد با اشاره به زیبایی‌های جاده‌ای جنگل بونده گفت: متاسفانه عدم بهره‌مندی از روشنایی زیبایی‌های این جنگل را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و از طریق اداره توزیع نیروی برق محمودآباد ترانس برق این محور مواصلاتی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال تهیه و نصب شده و تنها نیازمند نصب چراغ روشنایی است.

این مسئول تصریح کرد: جنگل بونده با 800 هکتار وسعت یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های استان مازندران به شمار می‌رود که در روستای بونده از بخش مرکزی شهرستان محمودآباد واقع شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه