یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش در حال تبدیل شدن به تیم درجه سه آسیا هستیم/کی‌روش به اسم‌ها توجه می‌کند

ورزش

در حال تبدیل شدن به تیم درجه سه آسیا هستیم/کی‌روش به اسم‌ها توجه می‌کند

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال ایران گفت: فوتبال ما در حال تنزل از درجه دو به تیم درجه سه آسیا است.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | nike kd 7 ext long tail black line for sale - 401 – Ietp - New Air Jordan 1 High OG OSB DIAN Blue Chill Sorrowful CD0463

قاسم پناهگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نمایش ضعیف تیم ملی برابر لبنان گفت: تیم ملی در دو سه بازی گذشته کیفیت لازم را نداشته، وحدت گروهی در بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد و بازی بسیار کندی را ارائه می‌کنند. درست است که زمین ورزشگاه شهر بیروت کیفیت بدی داشت اما  توجیه خوبی برای بد بازی کردن ما نیست. با این باخت خیلی متضرر شدیم و اگر نتوانیم کره را ببریم و لبنان هم به قطر ببازد وضعیت ما خیلی بدتر می‌شود.

وی افزود: تیم ملی هیچ برنامه‌ای نداشت و مدام اصرار به ارسال از جناحین برای تک‌مهاجم تیم ملی داشتیم و می‌دیدم این روش هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد. سرعت لازم بین بازیکنان تیم ملی وجود ندارد. لبنانی‌ها به خوبی می‌دانستند ما چطور بازی می‌کنیم.

این کارشناس عنوان کرد: شجاعی که دو سال از فوتبال دور بوده و عمل جراحی روی پای خود انجام داده را 90دقیقه در زمین نگه داشتیم. مشکلات دفاعی روی ارسال‌ها و جاگیری بد بازیکنان ما همچنان وجود دارد. لیگ را تعطیل کرده‌ایم و 16روز به اردو رفته‌ایم، اردو مثل کلاس تقویتی است که باید تأثیر آن مشاهده شود اما عملاً می‌بینیم تیم ملی هیچ فرقی نمی‌کند.

پناهگر تصریح کرد: روزنامه‌نگار این چیزها را می‌نویسد اما متهم به جناح‌بندی می‌شود، کارشناس به خداشناس و خدانشناس تقسیم می‌شود و می‌گویند برخی از آنها مغرض هستند. خیلی ناراحت هستم وقتی که بازیکنان اینقدر ضعیف ظاهر شدند و وقتی نه خوب دویدند و نه خوب کار ترکیبی انجام دادند چه می‌توانیم بگوییم؟

وی اظهار داشت: کی‌روش یک مربی دنیا دیده است اما از بازیکنانی استفاده می‌کند که فقط اسم دارند و کارایی لازم را ندارند. می‌توانستیم در بازی با لبنان از ترکیب خلعتبری، محمد نوری و یک تک مهاجم استفاده کنیم تا با تشکیل یک مثلث در خط جلو برای خود موقعیت‌سازی کنیم.

وی افزود: فوتبال ما در حال تنزل از درجه دو به یک تیم درجه سه آسیا است. فوتبالی که در لیگ آن میلیاردها تومان پول خرج می‌شود واقعاً نباید چنین کیفیتی را ارائه کند. لبنان را نمی‌توانیم ببریم آن وقت توقع داریم انگلیس و پرتغال را شکست دهیم؟ در کنار ما کشورهای ترکیه، کره و ژاپن وجود دارند که می‌بینیم چقدر خوب برنامه‌ریزی می‌کنند و نتایج خوبی می‌گیرند.

پناهگر در مورد اردوهای بلندمدت تیم ملی عنوان کرد: زمان پروین دهداری، طالبی و پورحیدری اردوهایی بلندمدت برگزار می‌کردیم اما امروز در فوتبال دنیا این کار منسوخ شده است. در اروپا لیگ کیفیت لازم را به تیم ملی می‌دهد و این لیگ است که تیم ملی را می‌سازد اما کی‌روش وقتی می‌بیند لیگ ما کیفیت ندارد به فکر برگزاری اردو می‌افتد تا بتواند تیم ملی را بسازد. با این حال قبلاً دیده بودیم اردوی بلند مدت تأثیر مناسبی روی بازیکنان ایرانی ندارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه