پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نوجوانان ملی پوش فوتبال جهانی شدند: بازهم از دروازه استرالیا به جام جهانی رسیدیم

خبر

نوجوانان ملی پوش فوتبال جهانی شدند: بازهم از دروازه استرالیا به جام جهانی رسیدیم

باز هم پیروزی برابر استرالیا باعث شد تا تیم ملی کشورمان به جام جهانی راه یابد. اما این بار بر خلاف تیم رویایی 98 تیم رویایی نوجوانان کشورمان بود که در تهران با زدن پنج گل استرالیا را در هم کوبید و یکی از مسافران جام جهانی سال 2013 شد.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike air zoom strong black rose gold

دقایقی پیش تیم پر امید نوجوانان کشورمان با درهم کوبیدن تیم ملی استرالیا به جام جهانی 2013 نوجوانان جهان در امارات متحده عربی راه یافت.
"استرالیا" و "جام جهانی" همه را به یاد صعود خاطر انگیز تیم ملی کشورمان به جام جهانی 98 فرانسه و تیم رویایی آن سالهای فوتبال کشورمان می اندازد که این روزها همه در حسرت آن به سر می برند. اما این بار نوجوانان خوب کشورمان پس از چند پیروزی شادی بخش با پیروزی 5 بر یک در تهران برابر تیم نوجوانان استرالیا راهی رقابت های جام جهانی شدند.


فوتبال داخلی چه در سطح ملی و چه در لیگ برتر این روزها دیگر حوصله همه را سر می برد. شکست های پیاپی، عدم موفقیت در رقابت های آسیایی و بازی های بی کیفیت و ضعیف دست به دست هم داده اند تا تماشاگران و هواداران داخلی از پیگیری اخبار فوتبال ملی دلسرد شوند. کار به جایی رسید که ملی پوشان امروز با انتشار بیانیه ای از مردم درخواست کردند تا در دوبازی حساس در رقابت های مقدماتی جام جهانی از آنها حمایت کنند.

اما در میان این هیاهو و سر و صداها و در حالی که همه از دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست های بزرگسال در قبال عملکرد فوق العاده ضعیفشان شکایت دارند فوتبالیست های ملی پوش نوجوان کشورمان زیر نظر علی دوستی مربی کاربلد و همیشه موفق این رده با پشت سر گذاشتن حریفان کوچک و بزرگشان برای سومین بار به رقابت های جام جهانی نوجوانان راه یافت.

این تیم پیش از این هم با علی دوستی به رقابت های جام جهانی 2009 راه یافته بود که تا مرحله یک شانزدهم نهایی هم بالا آمد و در این مرحله حذف شد.

صعود نوجوانان کشورمان به جام جهانی در حالی صورت می گیرد که این تیم در تهران به مصاف همه رقیبان خود رفته بود و به طرز عجیبی و در حالی که بازیها از تلویزیون های ملی حریفان کشورمان پخش می شد رسانه ملی آنتن را به روی بازی نوجوانان کشورمان بسته بود و شاگردان علی دوستی بدون هیچ گونه پوشش مناسب خبری به مصاف حریفان خود رفته بودند. این ماجرا باعث شد تا بنا به گزارش سایت AFC میانگین تماشاگران بازی های نوجوانان کشورمان بین 200 تا 300 نفر در هر بازی باشد.

با این حال و علی رغم توجه آنچنانی به این نوجوانان و در حالی که هنوز (تا لحظه تنظیم این خبر) خبر صعود نوجوانان روی تارنمای فدراسیون فوتبال کشورمان قرار نگرفته در حالی که خبر اعلام اسامی داوران بازی سرخابی ها روی خروجی این تارنما دیده می شود شاگردان علی دوستی مهر راهی جام جهانی نوجوانان شدند.

این موفقیت نوجوانان کشورمان بارقه های امید را در دل هواداران مایوس فوتبال کشورمان پدید می آورد که با مدیریت صحیح و اصلاح سازوکارهای نادرست فوتبال کشورمان خون تازه ای به رگ های پیر و فرسوده فوتبال ملی جاری شود تا بتوان چون گذشته با افتخار از فوتبال ملی کشورمان حرف زد. امید که بتوان با تدارک مناسب برای این تیم خوش روحیه حضور موفق و موثری را در جام جهانی برای فوتبال کشورمان رقم زد و به روزهای خوش آینده امید داشت.

منبع: تابناك

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه