پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان همکاری پایگاه میراث‌جهانی بیستون با دانشگاه سوربن فرانسه

یادمان

همکاری پایگاه میراث‌جهانی بیستون با دانشگاه سوربن فرانسه

مدیر پایگاه میراث‌جهانی بیستون گفت: پایگاه میراث جهانی بیستون در زمینه‌های علمی، آموزشی و پژوهشی با دپارتمان ادیان و تاریخ دانشگاه سوربن (اِکول پراتیک) فرانسه همکاری می‌کند.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | nike air force 1 6 inch boot forged iron - 150 - Cheap Air Jordan 1 Mid GS “Holiday” White/Black - Roma Green - University Red 2021 For Sale DM1208

دکتر حسین راعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در این راستا رئیس و تعدادی از اساتید دانشگاه سوربن فرانسه به منظور بازدید از محوطه میراث جهانی بیستون و تبادل نظر در زمینه همکاری های گسترده و ایجاد بسترهای لازم پژوهش و تحقیق در این پایگاه حضور یافتند.

وی افزود: در این جلسه اعضاء هیات راهبردی و مشاورین پایگاه به همراهی "پروفسور هومبرت بُست"، رییس دانشگاه مطالعات عالی سوربون پاریس و "پروفسور هنکلمن"، استادیار همان دانشگاه و دکتر فرابولو و دکتر آذرنوش از اساتید آن دانشگاه نیز حضور داشتند.

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون تاکید کرد: در این جلسه درباره همکاری‌های دوجانبه علمی و آموزشی این دو نهاد فرهنگی و تاریخی و علمی مباحث متنوعی صورت گرفت و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک تفاهم‌نامه‌ای در این رابطه بین پایگاه میراث جهانی بیستون و آن دانشگاه منعقد شود.

راعی خاطرنشان کرد: در این نشست مواردی شامل ارائه پژوهش‌ها و مطالعات ویژه در زمینه‌های ادیان و تاریخ ملل، حمایت از پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی در سطح دکتری مرتبط با موضوع، برقراری کارگاه‌های علمی و کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید داخلی و خارجی، پذیرش هیئت‌های مختلف علمی و پژوهشی در مراکز طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه