سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی دیده‌بان خلیج فارس کنایه‌ای به اقدام شیطنت آمیز شیح حمید بن راشد - قدردانی ویژه عصرایران از حاکم عجمان!

دیده‌بان خلیج فارس

کنایه‌ای به اقدام شیطنت آمیز شیح حمید بن راشد - قدردانی ویژه عصرایران از حاکم عجمان!

متقابلاً از شورای شهر تهران می خواهیم که به این حسن نیت شیخ اماراتی پاسخ دهند و کوچه ای ، بن بستی یا زیر گذری را به عجمان نامگذاری کنند تا حسن نیت متقابل ما نیز به برادران(!) اماراتی در عجمان ثابت شود.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Air Jordan Release Dates 2020

عصرایران - "حمید بن راشد النعیمی" حاکم امارت عجمان یکی از هفت منطقه فدرالی تشکیل دهنده دولت امارات، از نامگذاری سه خیابان به نام های ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در شهر عجمان خبر داد.

نامگذاری خیابان های یک شهر به نام شهرها ، شخصیت ها یا مناطقی از کشور دیگر ، همواره نشانه ای از دوستی طرفین به شمار می رود کما این که در تهران ، خیابانی به نام سئول داریم و در پایتخت کره جنوبی هم خیابانی را به نام تهران نامگذاری کرده اند تا بدین وسیله بر روابط حسنه دو ملت تأکید شده باشد.

از این رو ، اقدام شیخ حمید بن راشد النعیمی در نامگذاری سه خیابان عجمان به اسامی "جزایر ایرانی" را اقدامی در خور تحسین می شماریم و آن را نشانه ای از عقلانیت این شیخ اماراتی می دانیم(!) چه آن که در این گیر و دار که برخی شیوخ عرب بر طبل عداوت با ایران می کوبند ، وی برای نشان دادن حسن همجواری با ایران ، نه یک خیابان که سه خیابان از مرکز امارت عجمان را به نام سه جزیره از جزایر ایران کرده است.
با این کار او ، نام سه جزیره ایرانی برای همیشه در امارات پابرجا خواهد بود.

لذا متقابلاً از شورای شهر تهران می خواهیم که به این حسن نیت شیخ اماراتی پاسخ دهند و کوچه ای ، بن بستی یا زیر گذری را به عجمان نامگذاری کنند تا حسن نیت متقابل ما نیز به برادران(!) اماراتی در عجمان ثابت شود.

سایر امارت های امارت نیز می توانند برای اعتبار بخشی تاریخی به گذرگاه های خود از نام های سایر جزایر ایرانی مانند کیش و قشم و نیز اماکنی مانند تخت جمشید و دماوند و ... استفاده کنند تا هم از اعتبار این نام ها بهره مند شوند و هم حسن همجواری شان راثابت کنند؛ بالأخره همسایه هستیم دیگه!

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه