شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اخبار کوتاه از یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر

ورزش

اخبار کوتاه از یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر

خبرگزاری مهر: مشخص شدن فینالیست های رقابت های بسکتبال و هندبال و اعلام نتایج نهایی مسابقات شنا از مهم ترین عناوین خبری یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر در بیرجند است.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | Nike, adidas, Converse & More

به گزارش خبرگزاری مهر، در رقابت های نیمه نهایی مسابقات بسکتبال دانشگاه الزهرا و دانشگاه پیام نور تهران بر رقبای خود پیروز و به فینال راه یافتند.

دانشگاه شیراز با دانشگاه خوارزمی برای جایگاه های سوم و چهارم و دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشگاه فردوسی مشهد برای جایگاه های پنجم تا ششم به رقابت می پردازند.

در مسابقات هندبال نیز فنی و حرفه ای تهران و دانشگاه پیام نور با غلبه بر حریفان خود به مرحله فینال راه یافتند.

فردا تیم های دانشگاه فنی و حرفه ای تهران با دانشگاه پیام نور برای جایگاه اول و دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران برای جایگاه سوم و چهارم رقابت می کنند.

نتایج نهایی مسابقات شنا

در مسابقات شنا نیز تیم دانشگاه تبریز مقام اول را در ماده 4×50 متر تیمی کسب و ورزشکاران دانشگاه تهران به مقام دوم و تیم دانشگاه اصفهان به مقام سوم دست یافتند.

همچنین در رقابت های 200 متر مختلط انفرادی "راحله محمد میرزایی" از دانشگاه تهران مقام اول را کسب کرد.

در این رقابت ها "پریسا پور متین" از دانشگاه غیر انتفاعی شیخ بهایی اصفهان مقام دوم و "ملیکا صفایی تبار" از دانشگاه فردوسی مشهد مقام سوم را به دست آوردند.

در رقابت های 50 متر قورباغه "راضیه رضایی" از دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول، "مژگان سلیمانی" از دانشگاه اصفهان مقام دوم و "کیمیا ناخن" از دانشگاه شیراز سوم شدند.

در ماده 100 متر آزاد "سیما عروجی" از دانشگاه تهران، "نینا زمان سرایی" از دانشگاه گیلان و "کاسپین استادیان" از دانشگاه ارومیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید