یکشنبه, 09ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اخبار کوتاه ورزشی

ورزش

اخبار کوتاه ورزشی

برگرفته از روزنامه اطلاعات

صدرنشینی کاله در والیبال جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال کاله آمل با پیروزی در سومین مسابقه خود با اقتدار و به عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم جام باشگاه‌های آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

شاگردان بهروز عطایی، دیروز در سومین مسابقه خود به مصاف نماینده میانمار رفتند و با نتیجه سه بر صفر این تیم را درهم کوبیدند.

کاله با این نتیجه و با توجه به پیروزی‌های قبلی مقابل نمایندگان ازبکستان و قطر، 9 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله بعدی شد.

کاله در مرحله یک چهارم نهایی (جمعه) به مصاف تیم دوم گروه چهارم می‌رود که یکی از تیم‌های چانبوری تایلند و یا تورای آروس ژاپن خواهد بود.

شناگران معلول ایران، صاحب 22 مدال تورنمنت آلمان شدند

تیم شنای دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به نمایندگی از ایران در رقابت‌های بین‌المللی معلولان آلمان حضور یافته بود، با کسب 22 مدال رنگارنگ نائل آمد.

شناگران ایران با کسب 5 مدال طلا، 10 نقره و 7 برنز به کار خود پایان دادند. شاهین ایزدیار، تنها ملی‌پوش اعزامی به این رقابت‌ها در 4 در 100 متر آزاد تیمی به مدال برنز رسید.

رقابت‌های بین‌المللی شنای آلمان با حضور 133 تیم و 496 شناگر از سراسر دنیا در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد و حضور این تعداد شناگر در چنین رویدادی موجب شده این رقابت‌ها پس از رقابت‌های پارالمپیک، پرتعدادترین و مهم‌ترین رویداد رشته شنای معلولان محسوب شود.


صعود ملی‌پوشان سپک تاکرا به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان

تیم ملی سپک‌تاکرا ایران با برتری مقابل ماکائو با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقه‌های قهرمانی جهان در تایلند صعود کرد.

ملی‌پوشان سپک‌تاکرا کشورمان، عصر دیروز در ادامه مسابقات قهرمانی جهان (دبل ـ دونفره) با نتیجه 3 برصفر و با امتیازهای 15 بر 9، 15 بر 11 و 15 بر 10 مقابل تیم ماکائو به برتری رسید و با شایستگی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم ملی «دبل» مردان ایران، پیش از این بر تیم‌های استرالیا، بنگلادش و فرانسه غلبه کرده بود.

اعزام تیم‌های جوانان و نوجوانان کاراته به تاشکند

تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بامداد جمعه راهی تاشکند می‌شوند.

یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از 24 تیر در تاشکند آغاز خواهد شد و تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان یک هفته زودتر راهی محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند شد.

در رده سنی نوجوانان صابر پوریان از آذربایجان شرقی، رامین قراقزلو از البرز، علیرضا قاضی‌ از قم، محمدرضا گیلان‌پور از گیلان و علی بهبودی از مازندران در این مسابقات روی تاتامی خواهند رفت.

در رده سنی جوانان نیز محمدامین تقی‌پور از زنجان، آرش یونسی از تهران، شهاب نوروزی از مرکزی، سعید عباسی از گیلان و رضا کارکن از تهران به دیدار حریفان آسیایی خود می‌روند.

پیگیری تمرینات ملی‌پوشان والیبال نشسته از امروز

مرحله جدید تمرینات ملی‌پوشان والیبال نشسته برای حضور در تورنمنت بین‌المللی آلمان از امروز آغاز می‌شود.

14 ملی‌پوش از استان‌های گلستان، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، گیلان، تهران، مرکزی و مازندران تمرینات خود را زیر نظر هادی رضایی (سرمربی) و فرید صائبی (مربی) پیگیری می‌کنند.

تمرینات ملی‌پوشان تا 20 تیر در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین ادامه دارد و پس از آن، تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی و الیبال نشسته آلمان راهی این کشور خواهد شد.

نتایج رقابت‌های قهرمانی کشور دختران دانش‌آموز

رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور که در چهار رشته فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال در یزد جریان دارد، پنجمین روز خود را پشت‌سر گذاشت.

تیم‌های فوتسال خراسان رضوی، خوزستان و شهرستان‌های استان تهران، مقابل همدان، فارس و تهران به نتیجه مساوی یک بریک رسیدند. آذربایجان شرقی 2 بر یک اصفهان را برد. فارس با همین نتیجه از سد خراسان گذشت و نتیجه دیدار تهران با آذربایجان شرقی 4 بر صفر به نفع تهرانی‌ها پایان یافت.

در هندبال، تیم البرز 18 بر 15 خراسان رضوی را از پیش‌رو برداشت. تهران 28 بر 5 خراسان شمالی را برد و دیدار دو تیم اصفهان و فارس 18 بر 10 به نفع اصفهانی‌ها پایان یافت.تهرانی‌ها در رقابت‌های والیبال و بسکتبال از سد حریفان خود گذشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید