جمعه, 21ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ورود 18 تیم خارجی ووشو برای حضور در جام پارس

ورزش

ورود 18 تیم خارجی ووشو برای حضور در جام پارس

18 کشور خارجی برای حضور در مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس، امروز وارد زنجان شدند.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، تیم‌های ملی ووشوی 18 کشور خارجی برای حضور در مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس، امروز وارد زنجان محل برگزاری این رقابت‌ها شدند.

بر همین اساس، تیم‌های ملی ووشوی چین، روسیه، ویتنام، اکراین، فرانسه، ایتالیا، برزیل، تونس، هند، ترکیه، گرجستان، اردن، لبنان، عراق، ارمنستان، افغانستان، کویت و سوریه پس از ورود به تهران مستقیماً وارد زنجان شدند. در این مسابقات، تیم‌ملی ووشوی بزرگسالان ایران با نام زنجان و تیم نفت تهران قهرمان 5 دوره لیگ برتر ووشو به عنوان 2 تیم از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

بدین ترتیب این رقابت‌ها با حضور 20 تیم در سالن شش هزار نفری امام خمینی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و طی روزهای 24 و 25 تیرماه برگزار خواهد شد. گفتنی است، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها صبح فردا (جمعه) برگزار می‌شود و همچنین مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها از ساعت 18 تا 20 فردا در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس که قرار است تیم‌های نفت تهران و تیم زنجان به عنوان دو نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، در بخش ساندا و در اوزان هشت‌گانه، در وزن منهای 56 کیلوگرم علی بختیاری، در وزن منهای 60 کیلوگرم حمید قره‌داغی و علی یوسفی، در وزن منهای 65 کیلوگرم محسن محمدسیفی، در وزن منهای 70 کیلوگرم سجاد عباسی، در وزن منهای 75 کیلوگرم جواد آقایی، در وزن منهای 80 کیلوگرم مجید هاشم‌بیگی، در وزن منهای 85 حمیدرضا قلی‌پور و در وزن منهای 90 کیلوگرم نیز کامران مروتی برای تیم زنجان به میدان خواهند رفت که هدایت این تیم را نیز منصور نوروزی به عنوان مربی بر عهده خواهد داشت.

تیم زنجان در این دوره از رقابت‌ها در بخش تالو با ترکیب احسان پیغمبری، مصطفی حسن‌زاده، مهدی جباری و میثم امانی برای کسب مدال در جدالی سخت با حریفان قدر خود به روی تالوفیلد می‌روند که هدایت این تیم نیز بر عهده سون شی‌جیه از چین به عنوان سرمربی و توحید اسدیان به همراه غفار امانی به عنوان مربیان این تیم خواهد بود، در ضمن مجید ملکی هم به عنوان مدیر تیم‌های ملی و محمد نوری به عنوان سرپرست در این تیم حضور خواهند داشت.

همچنین برای تیم نفت تهران نیز به عنوان یکی دیگر از نمایندگان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی جام پارس در زنجان، مسعود انصاری در زون منهای 56 کیلوگرم، محمد صمصامی در وزن منهای 60 کیلوگرم، مهدی جعفرپور در وزن منهای 65 کیلوگرم، اصغر سوری در وزن منهای 70 کیلوگرم، محسن بابایی در وزن منهای 75 کیلوگرم، امیر فضلی در وزن منهای 80 کیلوگرم، ابوالفضل خانه‌کشی در وزن منهای 85 کیلوگرم و محمد دولت‌مندی در وزن منهای 90 کیلوگرم برای این تیم به میدان خواهند رفت که هدایت آن را محمدرضا جعفری بر عهده خواهد داشت و حسین اوجاقی نیز مدیر فنی تیم خواهد بود.

تیم نفت تهران در بخش تالو نیز با ترکیب نفراتی چون فرشاد عربی، حسام تشنیزی، علی وطن‌خواه و بهروز بخشی‌زاده در برابر سایر رقبای خود صف‌آرایی خواهد کرد که هدایت این تیم نیز بر عهده تیمور بنی‌طالبی است و علی فتحی به عنوان سرپرست این تیم می‌باشد.

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس با حضور تیم‌های ملی 18 کشور خارجی و 2 تیم از ایران و در مجموع با حضور 20 تیم طی روزهای 23 تا 25 تیرماه در سالن شش هزار نفری امام خمینی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

پیش از این رقابت‌ها، تیم‌ملی جوانان ایران توانست عنوان قهرمانی دومین دوره مسابقات ووشوی غرب آسیا را که طی روزهای 20 و 21 تیرماه در زنجان برگزار شد، از آن خود کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید