پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نشست اول : معرفی جلد بیستم دایرة المعارف بزرگ اسلامی

خبر

نشست اول : معرفی جلد بیستم دایرة المعارف بزرگ اسلامی

در اولین روز از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مرکز دائرة المعارف مهمان سرای اهل قلم بود. در جلسه سرای اهل قلم استاد علی بهرامیان، دکتر سید صادق سجادی و دکتر کاظم موسوی بجنوردی به شرح و توضیح فعالیت های مرکز دایرة معارف پرداختند.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | 30 Winter Outfit Ideas to Kill It in 2020 - Best Outfits of Ignited Woman 2019

این نشست به بهانه معرفی جلد بیستم مجموعه کتب دائرة المعارف اختصاص داشت که به تازگی و مصادف با نمایشگاه کتاب منتشر شده است.
بهرامیان در رابطه با انتشار جلد بیستم توضیح داد «با وجود نامهربانی ها و مشکلات بسیار اما این کار انجام شد، با سختی ها و رنج های بسیار یک کار با کیفیت بسیار بالا منتشر شد که در فرهنگ ایران جای مباهات دارد.»
وی با اشاره به این نکته که هیچ مرکزی در تاریخ معاصر ایران از نظر فعالیت های فرهنگی به پای مرکز دائرة المعارف نمی رسد گفت «کتابخانه این مرکز بی نظیر است و هیچ کتابخانه ای تا به این حد مستغنی نیست از سوی دیگر یکی از مهمترین افتخارات این مرکز پرورش نیروهای ارزشمند است.»
جلد بیستم دائرة المعارف مقالات مهمی را شامل می شود که زندگی و شرح فعالیت های سه امام بزرگوار نیز در این کتاب وجود دارد که توسط اساتید فرهیخته ایران و دنیا نوشته شده است.
گرچه حضور اساتید و چهره های فاخر کشور در غرفه مرکز دائرة المعارف به فضای این غرفه جنب و چوش خاصی داده بود اما وجود دو جلد کتاب جدید در این غرفه آن را شلوغ تر کرده بود.
جلد بیستم دائرة المعارف و جلد اول دانشنامه فرهنگ مردم ایران که به تازگی منتشر شده است جزو دو کتاب پر فروش غرفه مرکز دائرة المعارف در نمایشگاه کتاب تهران بود.
در غرفه مرکز دائرة المعارف 51 عنوان کتاب عرضه می شود که تمام کتاب ها از کنب تالیف شده در مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی است. تخفیف خرید کتاب در این غرفه برای دبیر های علمی و دانشجویان 30 درصد، برای اساتید و اهالی قلم 25 درصد، برای انتشاراتی ها 20 درصد و برای افراد دیگر 10 درصد است.
غرفه دایرة المعارف در شبستان نمایشگاه کتاب قرار دارد و دومین غرفه از راهرو 11 را تشکیل می دهد. این غرفه با حضور اساتید، علما و فضلای کشور منتظر علاقه مندان است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید