پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بهترین بازی رایانه‌ای و بازی نامه در جشنواره بین المللی خلیج فارس معرفی می‌شوند

خبر

بهترین بازی رایانه‌ای و بازی نامه در جشنواره بین المللی خلیج فارس معرفی می‌شوند

منبع: ایرنا

تهران بزرگ - مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: بهترین بازی رایانه ای و بهترین بازی نامه دراختتامیه سومین جشنواره بین المللی خلیج فارس معرفی و تجلیل می شوند.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | Latest Nike Dunk Low "Grey Fog" White/Grey Fog 2021 For Sale DD1391 - 103 - 2011 nike air mag price india live cricket free

«بهروز مینایی» روز یکشنبه در نشست خبری افزود: در سومین جشنواره بین المللی خلیج فارس با همکاری مرکز رشد بازی سازی 14 تیم دو و شش نفره از پنجم اردیبهشت ماه تا امروز در حال رقابت با یکدیگر برای ساخت بازی های رایانه ای با موضوع خلیج فارس هستند.

وی افزود: این بنیاد تا کنون بر اساس رویدادهای مختلف، بازی های رایانه ای از جمله بازی ˈمیر مهنا ˈ - قهرمانی که جزیره خارک را آزاد کرد- و در سال گذشته بازی ˈفریاد آزادیˈ با موضع دلیران تنگستان را به جامعه بازیکنان و مخاطبان معرفی کرده است.

مینایی خاطر نشان کرد: در جشنواره سال جاری نیز بازی استراتژیک مدیریت منابع جزیره ابوموسی به نام ˈجزیره راهبردی ابوموسی ˈ و بازی آنلاین با همکاری تارنمای تبیان به نام ˈ نبرد خلیج فارسˈ به دو زبان فارسی و انگلیسی به جامعه مخاطبان معرفی می شود.

وی افزود: در بازی ˈجزیره راهبردی ابوموسی ˈ بازیکنان با یکسری اتفاقات روبرو می شوند و باید با مدیریت منابع سازمان ها، اسلحه ها از جزیره ˈابوموسی ˈ در مقابل حمله دشمنان دفاع کنند.

مینایی با اشاره به بازی آنلاین ˈنبرد خلیج فارسˈ بیان کرد: این بازی کاربران متفاوتی دارد و سرور اولیه آن با گنجایش 5 هزار بازیکن آماده شده است.

وی همچنین با اشاره به ساخت بازی ها اظهار داشت: تهیه بازی و بازی نامه ها در چهار آیتم انستیتوی ملی بازی سازی از روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و شامگاه هشتم اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای درباره اختتامیه جشنواره نیز یادآور شد: از بهترین بازی و بازی نامه در اختتامیه جشنواره روز 10 اردیبهشت ماه در بندرعباس تجلیل می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه