پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر راه‌های کاهش کابوس‌های شبانه در کوکان؛ هرگز به دنبال "لولو" برای ترساندن کودک خود نباشید

خبر

راه‌های کاهش کابوس‌های شبانه در کوکان؛ هرگز به دنبال "لولو" برای ترساندن کودک خود نباشید

همه ما ممکن است خواب بد و یا به اصطلاح کابوس ببینیم اما این کابوس‌ها می‌توانند خیلی بیشتر در کودکان ایجاد وحشت و اضطراب کنند و به سلامت روانی آنها آسیب برسانند.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متخصصان بیمارستان اطفال "لوسیل پاکارد" تاکید دارند: والدین در صورتی که متوجه شدند کودکشان کابوس‌های شبانه دارد حتما با متخصص روانشناسی اطفال مشورت نمایند.

به گزارش سایت اینترنتی کامن هلت، کارشناسان این بیمارستان هم‌چنین چند توصیه مفید برای کاهش کابوس‌های شبانه در کودکان ارائه کرده‌اند که عبارتند از:

- کودکتان را زیاد در آغوش بگیرید و به او احساس مطمئنی از امنیت و آرامش و آسایش بدهید.

- در طول روز درباره خواب بد کودکتان با او صحبت کنید و مطمئن شوید که فرزندتان فیلم‌ها و برنامه‌های ترسناک تلویزیونی را تماشا نمی‌کند.

- درب اتاق خواب کودکتان را باز بگذارید و یک اسباب‌بازی و عروسک دوست‌ داشتنی یا یک پتوی نرم و راحت در اختیار او قرار دهید.

- هرگز به دنبال "لولو" برای ترساندن فرزند خردسالتان نگردید و به او اجازه بدهید در تخت‌خواب خودش بخوابد.

- با مطالعه کتاب‌های مفید، اطلاعات خود را درباره مقابله با ترس‌ها و کابوس‌ها افزایش دهید و آموخته‌هایتان را به کار بگیرید.

- قبل از خواب درباره موضوعات خنده‌دار و شاد با کودکتان حرف بزنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید