پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری «موزه - نمایشگاه تاریخ فرهنگ کودکی» در باغ موزه نگارستان

خبر

برگزاری «موزه - نمایشگاه تاریخ فرهنگ کودکی» در باغ موزه نگارستان

این نمایشگاه - موزه با نگاهی تاریخی و به شیوۀ مشارکتی، زندگی کودکان ایران را از دوره باستان تاکنون به نمایش گذاشته است و کودکان و نوجوانان با دیدن، شنیدن و لمس کردن و مشارکت در فعالیت های موزه ای با بخشی از میراث فرهنگی خود آشنا می شوند. برپایی این نمایشگاه - موزه حاصل تلاش بی وقفه مسئولین موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و حمایت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران است.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

 

نمایشگاه- موزه تاریخ فرهنگ کودکی در روز جمعه 29 آذر 1392 در باغ نگارستان دایر شده است و تا پایان خرداد 1392 ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می توانند همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر از نمایشگاه- موزه تاریخ فرهنگ کودکی دیدن کنند.
این مجموعه 1392 میزبان کودکان و نوجوانان در تمامی گروه های سنی و بزرگسالان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 33116693 تماس بگیرید.
گفتنی است بازدید مدارس باید با وقت قبلی باشد، برای مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و آموزشگاه‌ها روزهای شنبه، یک‌شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳.

نشانی: میدان بهارستان، خیابان صفی علیشاه، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان
دسترسی مترو: خط ۲ مترو، ایستگاه بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه