سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر: برای احیای تالاب گری‎بلمک، اراضی اطراف آن باید خریداری شود

زیست بوم

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر: برای احیای تالاب گری‎بلمک، اراضی اطراف آن باید خریداری شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: از یازده تالاب این شهرستان دو مورد از آنها خشک شده است.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | FitforhealthShops - The Ultimate all festive nike running shop coupon code FAQ

امیر محمدی‎نژاد در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیان کرد: شهرستان پلدختر دارای 11 تالاب بود که دو مورد از آنها خشک شده است. تالاب گری‎بلمک که یکی از این تالاب‎هاست به علت زهکشی چندین سال است در معرض تهدید قرار داشته و نیاز به احیا دارد.

وی اضافه کرد: در سال‎های گذشته اعتباری برای احیای این تالاب‎ها از سوی سازمان محیط زیست اختصاص داده شد که متأسفانه این بودجه دوباره به سازمان برگشت خورد.

محمدی‎نژاد ادامه داد: در حال حاضر فرماندار و اداره محیط زیست استان در حال پیگیری برای گرفتن اعتبارات است تا با خرید زمین‎های اطراف تالاب گری‎بلمک آن را احیا کنیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر تصریح کرد: متأسفانه زمین‎های اطراف این تالاب به علت زهکشی تحت تصرف کشاورزان درآمده، حال باید این اراضی خریداری شود تا بتوان این تالاب‎ را احیا کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید