جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بازیهای داخل سالن آسیا - اینچئون / بانوان ایران نایب قهرمان آسيا شدند

ورزش

بازیهای داخل سالن آسیا - اینچئون / بانوان ایران نایب قهرمان آسيا شدند

دیدار فوتساليستهای دو تیم ایران و ژاپن در مرحله فینال فوتسال بانون قهرمانی آسیا با نتیجه2 بر 1 در وقتهای اضافی به سود ژاپن به پایان رسید. جالب این که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر بسود بانوان ایران به پایان رسیده بود ، نسیمه غلامی، پس از گذشت 4 دقیقه توانست گل اول بازی را وارد دروازه حریف کند .

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | Jil Sander Studded Derby Shoes , EdifactoryShops, ALWAYS LIKE A SALE

دیدار نهایی مسابقات فوتسال بانوان بازی‌های آسیایی داخل سالن در اینچئون کره‌جنوبی عصر امروز بین تیم‌های ملی ایران و ژاپن برگزار شد که طی آن تیم ایران در وقت اضافی باخت 2 بر یک را متحمل شد و به مدال نقره دست یافت.


به گزارش تابناک ، بانوان فوتساليست کشورمان که براي نخستين بار به فينال مسابقات آسيايي داخل سالن راه يافتند و با شکست مقابل ژاپن ، قهرمان دو دوره مسابقات به عنوان نايب قهرماني اين رقابت ها دست يافتند.


تیم ملی فوتسال بانوان در مرحله فینال رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف تیم ژاپن رفت. ژاپن در حالی عنوان قهرمانی آسیا را دارد که ایران اولین بار است راهی فینال این مسابقات شده است.

تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به مصاف ژاپن رفت که این بازی مورد استقبال قرار نگرفت و بیشتر سالن خالی از تماشاگر بود البته طرفداران ژاپنی تیم خود را با نظم خاصی تشویق می کردند و تماشاگران کره ای هم با در دست داشتن پرچم ایران در سالن ملی پوشان ایران را مورد تشویق قرار دادند.


*نیمه اول: ایران1 - ژاپن صفر


تیم ملی فوتسال بانوان ایران این بازی را با قدرت آغاز کرد و در دقیقه سه مسابقه نسیمه غلامی اولین گل ایران را به ثمر رساند تا ایران یک بر صفر از قهرمان آسیا پیشی بگیرند. پس از این گل حملات تیم ژاپن بر روی دروازه ایران شدت یافت اما فرزانه توسلی بازیکنان ژاپن را از رسیدن به گل ناکام گذاشت تا پس از فشارهای اول مسابقه، بازی در اواسط نیمه اول در میان زمین بین دو تیم ادامه یابد و بازی بیشتر شکل تدافعی به خود بگیرد.


در ادامه این مسابقه سهیلا ملمولی 5 دقیقه مانده به پایان نیمه اول برخورد شدیدی با بازیکن شماره 8 ژاپن داشت که از ناحیه گردن دچار گردن دچار مصدومیت شد و با برانکارد از زمین بیرون رفت. اولین کارت زرد این بازی به بازیکن شماره 4 ژاپن رسید.


در اواخر نیمه اول این مسابقه بازیکنان ایران موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه ژاپن ایجاد کردند اما این موقعیت به گل تبدیل نشد و در نهایت با تک گل غلامی و عملکرد درخشان بانوان پرافتخار ایران این نیمه به نفع ملی پوشان به پایان رسید.


*نیمه دوم:ایران0 - ژاپن1


ملی پوشان ایران پیش از آغاز نیمه دوم برای شکست ژاپن هم قسم شدند و با ایجاد حلقه اتحاد با شعار یا زهرا نیمه دوم را آغاز کردند. ژاپن که با نتیجه نیمه اول چیزی برای از دست دادن نداشت این نیمه را هجومی آغاز کرد و تنها هفت دقیقه پس از آغاز این نیمه، بازیکن شماره 6 ژاپن گل تساوی بازی را به ثمر رساند. پس از این گل مسابقه تهاجمی تر شد و حتی در لحظاتی بازیکنان به بازی خشن روی آوردند که در دقیقه 29 فاطمه اعتدادی کارت زرد از داور گرفت.


ایران که پیش از این در هیچ مسابقه ای دروازه اش باز نشده بود،‌ سد سنگینی را برای ژاپنی ها ایجاد کرد و بازی قدرتمند ملی پوشان چاره ای برای تیم ژاپن نگذاشت تا تنها با شوت های از راه دور شانس خود را برای بازکردن دوباره دروازه ایران امتحان کنند. بازی هر چقدر به دقایق پایانی نزدیک تر می شد تهاجمی تر ادامه پیدا می کرد و در دو دقیقه مانده به پایان وقت قانونی توپ و زمین بیشتر در دست ملی پوشان ایران بود و چندین حمله پی در پی را روی دروازه ایران انجام داد اما در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.


*وقت اضافه: ایران0 - ژاپن1


در وقت اضافه اول ایران بازی را تهاجمی شروع کرد و حتی یک موقعیت صدرصد گل داشت که نتوانست از آن استفاده کند. بازیکنان ژاپن هم بازی را محکم آغاز کردند و یک موقعیت خطرناک را روی دروازه ایران به وجود آوردند اما بانوان ملی پوش ایران اجازه ندادند که این فرصت به گل برای تیم حریف تبدیل شود. این وقت اضافه با حساسیت زیادی بین دو تیم ادامه یافت و در نهایت بدون آنکه گلی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید تا شاید در نیمه دوم وقت اضافه تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.


مابین دو وقت اضافه،‌ خسوس نکاتی را به مظفر یادآوری کرد و ملی پوشان خود را برای وقت اضافه دوم آماده کردند.


در وقت اضافه دوم در حالی که سه دقیقه از بازی گذشته بود بازیکن ژاپن برروی نیلوفر اردلان خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت و زمانی که تنها دو دقیقه تا پایان مسابقه مانده بود بازیکن شماره 5 ژاپن دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ایران و ژاپن در تورنمنت پرتغال تکرار شود. با شکست 2 بر 1 برابر ژاپن، فوتسال بانوان ایران به مدال نقره بازیهای داخل سالن آسیا رسید .


بانوان فوتساليست در ابتدای بازی و پس از گذشت 4 دقیقه توانستند گل اول را توسط نسیمه غلامی وارد دروازه حریف کردند و یک بر صفر پیش افتادند. در طول بازی تیم ایران صاحب موقعیت‌های زیادی بود که تبدیل به گل نشد. نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم نیز، پس از گذشت هفت دقیقه تیم ملی ژاپن گل تساوی را وارد دروازه ایران کرد. در ادامه بازی تیم ملی ایران حملات متعددی را داشت که وارد دروازه نشد. در پایان وقت قانونی بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


با آغاز دو 5 دقیقه وقت اضافی، ملی پوشان ایرانی یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند و 5 دقیقه ابتدایی با همین تساوی به پایان رسید.


در 5 دقیقه دوم، ژاپن توانست گل برتری را وارد دروازه ایران کند و به عنوان قهرمانی برسد.


خسوس، سرمربی تیم ملی فوتسال مردان هم در سالن راهنمایی‌های لازم را به شهرزاد مظفر ارائه می‌کرد. بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک، از ابتدای بازی نظاره گر مسابقه بود.


در دیدار رده بندی، تیم ملی تایلند موفق شد با نتیجه 5 بر یک اندونزی را شکست داده و به مدال برنز برسد.


گفتنی ست در چهارمین دوره بازیهای سالنی و رزمی آسیا در اینچون کره جنوبی تیم ایران با شکست دادن ۴ - ۰ تیم فوتسال زنان اندونزی به فینال مسابقات راه یافت


 نسیمه غلامی، فرشته کریمی(2گل) و نیلوفر اردلان برای تیم ایران گلزنی کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه