پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش خط‌ و نشان ملی‌پوشان کشورمان برای رقبا با پیروزی پرگل برابر کره‌جنوبی - ایران میزبان شد

ورزش

خط‌ و نشان ملی‌پوشان کشورمان برای رقبا با پیروزی پرگل برابر کره‌جنوبی - ایران میزبان شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر کره‌جنوبی به برتری پرگل دست یافت.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - gray nike sneakers dual fusion

فوتسالخبرگزاری فارس: خط‌ و نشان ملی‌پوشان کشورمان برای رقبا با پیروزی پرگل برابر کره‌جنوبی/ ایران میزبان شد!

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف کره‌جنوبی رفت و در پایان با نتیجه پرگل 14 بر یک به برتری رسید.

ملی‌پوشان ایران نیمه اول را هجومی آغاز کردند و توانستند در 20 دقیقه اول 6 بار دروازه کره‌ای‌ها را باز کنند. احمد اسماعیل‌پور، محمد طاهری، اصغر حسن‌زاده (2 گل) و مهدی جاوید (2گل) گل‌های ایران را در نیمه اول به ثمر رساندند.

کره‌ای‌ها در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتند و فقط توانستند 3، 4 بار به دروازه ایران برسند که مصطفی نظری به خوبی با واکنش‌های خود توپ‌ها را دفع کرد.

در نیمه دوم شاگردان علی صانعی به حملات خود ادامه دادند و توانستند 8 گل دیگر به ثمر برسانند. محمد کشاورز (2 گل)، مهدی جاوید، جواد اصغری‌مقدم (2 گل)، حسین طیبی، اصغر حسن‌زاده و وحید شمسایی گل‌های ایران را در این نیمه به ثمر رساندند. 

در 10 دقیقه پایانی به نیمه دوم و زمانی که کره‌جنوبی 9 بر صفر عقب افتاده بود برای کاهش فاصله خود در گاهی اوقات 5 نفره حمله می‌کرد که توانست به یک گل هم دست یابد. مصطفی نظری پس از دریافت این گل به شدت ناراحت بود و کادر فنی تیم ملی نیز پس از این گل درخواست وقت استراحت کرد.

از نکات قابل توجه در این دیدار استقبال تماشاگران ایرانی و حضور پرتعداد آنها در سالن و تشویق‌های آنها بود، این در حالی بود که در دیدار تیم‌های امارات و ترکمنستان سالن خالی بود و تماشاگران زیادی در سالن حاضر نشده بودند.

کره‌جنوبی در رتبه 63 جهانی قرار دارد و این در حالی است که ایران در رده ششم قرار دارد. پیش از این دو تیم 3 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند که در سال 1999 در دور دیدار و با نتایج 9 بر یک و 9 بر 3 و همچنین در سال 2002 با نتیجه 7 بر 4 ایران به برتری رسیده بود.

پیروزی پرگل ایران خط و نشانی برای دیگر حریفان بود و ملی‌پوشان ایران قدرت خود را در اولین دیدار به رخ حریفان کشیدند. این پیروزی در حالی اتفاق افتاد که ژاپن به سختی و با نتیجه 3 بر 2 برابر لبنان به برتری رسید و ازبکستان مقابل کویت با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

تیم ملی فوتسال ایران در گروه سوم با استرالیا، قطر و کره‌جنوبی هم‌گروه است و فردا در دومین دیدار خود از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف قطر می‌رود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه