پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر روز پایانی مرحلۀ گروهی - نتایج عجیب جام جهانی فوتسال

خبر

روز پایانی مرحلۀ گروهی - نتایج عجیب جام جهانی فوتسال

با پایان مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مسیر خود را تا پایان رقابت‌ها شناختند.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | Gucci x The North Face Release Information - FitforhealthShops - crampon adidas sans lacet pas cher black and blue

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جام جهانی فوتسال با انجام دیدارهای پایانی در گروه‌های E و F به پایان رسید و تکلیف 16 تیم راه یافته به مرحله بعدی رقابت‌ها مشخص شد.

در دیدارهای امروز که البته نتایج عجیبی نیز رقم خورد کویت با نتیجه 4 بر 3 از سد مصر گذشت. این در حالی بود که مصر توانسته بود پیش از این با نتیجه 7 بر 2 جمهوری چک را شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه صربستان و چک به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

در دیگر گروه نیز دو دیدار برگزار شد که روسیه با دو گل کلمبیا را از پیش رو برداشت و با امتیازهای کامل به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد.

کلمبیا با قرار گرفتن در رده دوم حریف ایران در مرحله بعدی شده است. همچنین نتیجه عجیب دیگری نیز در دیگر دیدار این گروه رقم خورد و جزایر سلیمان که دو دیدار قبلی خود را با اختلاف گل زیاد واگذار کرده بود،‌گواتمالا را با نتیجه 4 بر 3 از پیش رو برداشت تا این تیم نتواند به مرحله بعد صعود کند.

در پایان رقابت‌های مرحله گروهی تیم ژاپن با 4 امتیاز به عنوان بهترین تیم سوم از گروه خود صعود کرد و تیم‌های پاناما، مصر و تایلند نیز توانستند به دلیل تفاضل گل بهتر با سه امتیاز راهی دور بعد شوند. استرالیا و گواتمالا دو تیم سومی بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها ایران در پایین جدول با کلمبیا دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها مقابل برنده‌ی دیدار ژاپن - اوکراین قرار خواهد گرفت.

در صورت راهیابی به مرحله نیمه نهایی حریف احتمالی ایران یکی از تیم‌های برزیل یا آرژانتین خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه