جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر جام باشگاه‌های فوتسال آسیا – کویت؛ گیتی پسند بر بام آسیا ایستاد

خبر

جام باشگاه‌های فوتسال آسیا – کویت؛ گیتی پسند بر بام آسیا ایستاد

تیم فوتسال گیتی پسند ایران با برتری برابر اردوس ازبکستان به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یافت.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Adidas Superstar Cloud White/Core Black - Core Black FV2819 - james harden adidas commercial 2018 schedule 2017

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تیم فوتسال گیتی پسند ایران از ساعت 21 به وقت تهران در دیدار فینال جام باشگاه های آسیا به مصاف اردوس ازبکستان رفت و پس از پیروزی دو بر یک به مقام قهرمانی دست یافت.

در این بازی ابتدا افشین کاظمی در دقیق اول بازی دروازه رستم اف را باز کرد وگیتی پسند با یک گل از اردوس پیش افتاد. این بازیکن در دقیقه 10 بازی یک بار دیگر هم توپ را در دروازه اردوس جای داد اما داور این گل را نپذیرفت و بازی در پایان نیمه اول هم با همین نتیجه پایان یافت.

تیم ازبکستانی در آغاز نیمه دوم، گیتی پسند را غافلگیر کرد و توسط آرتور و روی اشتباه خط دفاعی ایران بازی را به تساوی کشاند. اما در ادامه شاگردان افضل به زودی این گل را جبران کردند. این بار شاپا روی پاس کاظمی، گیتی پسند را پیش انداخت و بدین ترتیب بازی با نتیجه دو بر یک به سود نمایده ایران به پایان رسید.

شاگردان افضل در این بازی موقعیت های بسیار دیگری هم داشتند اما با بی تجربگی از دست دادند. از طرفی رستم اف دروازه بان اردوس هم شب خوبی داشت و موقعیتهای گیتی پسند را یکی پس از دیگری دفع می کرد.

گیتی پسند برای رسیدن به فینال، تیم های تای سون ویتنامف الریان قطر و یرموک کویت را در مرحله گروهی و ناگویا اوشنز ژاپن را در نیمه نهایی از پیش رو برداشته بودند.

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات، ناگویای ژاپن با نتیجه چهار بر یک الریان قطر را مغلوب خود کرد و در جایگه سوم آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، گیتی پسند در حالی در سوین دوره جام باشگاه ها به قهرمانی رسید که در دوره دوم این بازی ها ناگویا و در دوره اول فولاد ماهان اول شده بود و با این حساب این دومین قهرمانی تیم های ایرانی در جام باشگاه های فوتسال آسیاست. قهرمانی لیگ برتر ایران به دلیل تبانی از گیتی پسند پس گرفته و این تیم جایگزین تیم شهید منصوری قهرمان در این مسابقات شده بود. این در حالی بود که منصوری موافق حضور گیتی پسند در این بازی ها نبود و معتقد بود این تیم با قلدری می خواهد به آسیا برود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه