سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش وقتی خون خودباوری در رگهای ایرانی می جوشد؛ ' جلیل باقری ' خواست و توانست

ورزش

وقتی خون خودباوری در رگهای ایرانی می جوشد؛ ' جلیل باقری ' خواست و توانست

قهرمانی جلیل باقری در رشته پرتاب وزنه بازیهای پارالمپیک 2012 از جهات مختلفی قابل تعمق بود، بویژه آنکه این موفقیت در حضور 80 هزار تماشاگر مشتاق در ورزشگاه المپیک شهر لندن رقم خورد و پرچم مقدس کشورمان مقابل چشمان آنان به اهتزاز درآمد .

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا ، باقری که پیش تر نیز قول کسب مدال طلا را داده بود روز شنبه به عهد خود وفا کرد و با شکار ناب ترین مدال ، پیام آور شادی برای کاروان ورزشی ایران شد .

این موفقیت سترک تاجایی بود که 80 هزار تماشاگر به احترام پرچم خوش رنگ و سرود مقدس جمهوری اسلامی به پا خواستند و دلاور مرد کشورمان را تحسین کردند .

از سوی دیگر این ملی پوش اردبیلی رکورد بازیهای پارالمپیک را به نام خود نوشت و با پرتاب وزنه به میزان 11 متر و 63 سانتیمتر همه نگاه ها را به خود معطوف کرد .

عزم جزم باقری و شجاعت او اسباب تشویق حاضران در ورزشگاه المپیک لندن را فراهم آورد و جسارت این پرتاب گر گل لبخند را بر لبان ایرانیان نشاند .

او با تلاش وافری که پیش از رقابتها از خود به نمایش گذاشته بود و قوت قلب شده بود و در میدان لندن نیز حس برتری جوی خود را عملا به منصه ظهور رساند .

نبوغ و هوش سرشار این پرتاب گر متعصب که در واقع کسب اولین مدال طلا برای کشورمان برای ارمغان آورد به خوبی نشان داد که اگر خون خود باوری در رگهای ورزشکارانمان به جوش آید می توان ردای قهرمانی را با قامت آنان دوخت .

به هرحال توفیق بزرگ این ورزشکار به فضای کاروان ورزشی ایران گرما و روشنایی بخشید که امید می رود این اشتها بتواند اکسیری شفابخش باشد و دیگر ورزشکاران ما در میدان معتبر پارالمپیک گلیم خود را تا مرز قهرمانی بیرون بکشند .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه