چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کرم‎زاده به مدال نقره پرتاب دیسک دست یافت

ورزش

کرم‎زاده به مدال نقره پرتاب دیسک دست یافت

پرتابگر دیسک ایران در چهاردهمین دوره بازی‎های پارالمپیک، در روز چهارم این بازی‌ها موفق به کسب مدال نقره شد تا پنجمین مدال کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها به دست بیاید.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Women's shoes - chandal adidas negro redecilla black hair line - ropa deportiva adidas peru en vivo gratis internet , High boots and others - Trekker boots - DialadogwashShops

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کرم‎زاده اولین ورزشکار ایران بود که در روز چهارم از چهارمین دوره بازی‎های پارالمپیک رقابت خود با حریفانش را انجام داد. کرم‎زاده در رقابت‎های پرتاب دیسک مردان کلاس F42 که در ورزشگاه المپیک پارک برگزار شد، با حریفانش رقابت کرد و در پایان با رکورد 44 متر و 62 سانتیمتر در رده دوم قرار گرفت.

کرم‎زاده در اولین پرتاب خود رکورد 43 متر و 73 سانتیمتر را به ثبت رساند. این پرتابگر کشورمان بعد از اینکه در پرتاب دوم خود مرتکب خطا شد، در سومین حرکتش دیسک را به میزان 42 متر و 86 سانتیمتر پرتاب کرد. 43 متر و 23 سانتیمتر و 44 متر و 62 سانتیمتر رکوردهایی بود که این پرتابگر به ترتیب در حرکت چهارم و پنجم خود ثبت کرد. کرم‌زاده در آخرین پرتابش، دیسک را به میزان 44 متر و 37 سانتیمتر پرتاب کرد.

مسابقات پرتاب دیسک مردان F42 بازی‎های پارالمپیک با حضور پرتابگران 10 کشور برگزار شد. چین (سه نفر)، بریتانیا، بلژیک، هند، سوریه، بلغارستان و ایران کشورهایی بودند که در این بخش از مسابقات نماینده داشتند.

در پایان این بخش ازمسابقات پرتابگران کشور میزبان یعنی بریتانیا و چین به ترتیب در رده‏های اول و سوم قرار گرفتند. دراین بخش از مسابقات نمایندگان چین و بلغارستان هم از دور مسابقات کنار رفتند. 

مدال مهرداد کرم‎زاده  پنجمین مدال ایران در این دوره بازی‎های پارالمپیک  و اولین مدال نقره ایران بود. تک مدال برنز ایران توسط ساره جوانمردی در رقابت‎های تفنگ بادی 10 متر بانوان به دست آمد. ضمن اینکه جلیل باقری (پرتاب وزنه)، محسن کائیدی (پرتاب نیزه) و نادر مرادی (وزنه برداری) ورزشکاران طلایی ایران هستند.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه