چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رضایی: داوران اذیت‌مان کردند/ آماده پیروزی برابر بوسنی هستیم

ورزش

رضایی: داوران اذیت‌مان کردند/ آماده پیروزی برابر بوسنی هستیم

سرمربی تیم والیبال نشسته کشورمان با انتقاد از عملکرد داوران دیدار این تیم مقابل برزیل در چارچوب مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک لندن گفت: نمی‌دانم چرا چنین داورانی را برای دیدارهای مهم انتخاب می‌کنند.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | 106 - Nike WMNS Air Force 1 Shadow "Pastel" - LacollesurloupShops - nike dunks brown white black friday images , CI0919

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، هادی رضایی پس از پیروزی تیم والیبال نشسته ایران مقابل برزیل در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این بازی نفرات تیم ایران انتظاراتم را برآورده کرده و عملکرد خوبی داشتند.

وی با انتقاد از داوران این دیدار ادامه داد: داوران در این مسابقه ما را بسیار اذیت کردند و من نمی‌دانم چرا برای قضاوت چنین دیدارهای مهمی این داوران انتخاب می‌شوند.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران با اشاره به پیروزی‌های خوب تیمش در این مسابقات تاکید کرد: فردا سه‌‍شنبه باید برابر تیم بوسنی به میدان برویم و آماده حضور موفق و کسب پیروزی در این بازی هستیم.

رضایی در پایان گفت: امیدواریم فردا نتیجه خوبی مقابل بوسنی کسب کنیم و با ادامه این روند بار دیگر خود را به فینال مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک رسانده و بتوانیم در نهایت برای ششمین بار قهرمان این مسابقات شویم.

تیم والیبال نشسته کشورمان عصر امروز دوشنبه در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن برابر برزیل به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه