یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش با پیروزی مقابل ژاپن؛ بسکتبال جوانان ایران جهانی شد

ورزش

با پیروزی مقابل ژاپن؛ بسکتبال جوانان ایران جهانی شد

تیم بسکتبال جوانان ایران با پیروزی مقابل ژاپن، ضمن کسب عنوان سوم رقابت‎های قهرمانی آسیا سهمیه حضور در پیکارهای جهانی را هم بدست آورد.

shock drop air force 1 full uv reactive | nike dunk destroyer pack for sale on youtube University Blue 555088 - 134 Release Eldership - floral nike dunks high top instagram - SBD

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رده‎بندی بیست و دومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جهان امروز یکشنبه در اولانباتور مغولستان برگزار شد که طی آن تیم ایران با نتیجه 87 بر 83 مقابل ژاپن پیروز شد و به عنوان سوم این رقابت‏ها دست یافت.

شاگردان مهران حاتمی علاوه بر کسب عنوان سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا به عنوان سومین و آخرین تیم قاره کهن، سهمیه حضور در پیکارهای جهانی را هم بدست آوردند. پیش از این تیم‎های چین و کره جنوبی با حضور در فینال صاحب سهمیه جهانی شده بودند.

تیم بسکتبال جوانان ایران در حالی عنوان سوم رقابت‎های قهرمانی آسیا را بدست آورد که در دوره پیشین این مسابقات در مرحله رده بندی مقابل چین تایپه شکست خورد و به عنوان چهارم دست یافت.

بیست و دومین دوره رقابت‎های بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی جهان امروز با دیدار تیم‎های چین و کره جنوبی برای تعیین قهرمان به پایان می‎رسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه