پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش برتری مقتدرانه تیم بسکتبال ایران برابر قزاقستان

ورزش

برتری مقتدرانه تیم بسکتبال ایران برابر قزاقستان

تیم بسکتبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‎های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان با ۵۹ اختلاف امتیاز مقابل قزاقستان پیروز شد.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | Men's Sneakers

به گزارش مهر، بیست و دومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از امروز جمعه در "اولانباتور" مغولستان آغاز شد. تیم بسکتبال جوانان ایران که در گروه D این رقابت‎ها با با قزاقستان، فیلیپین و عربستان سعودی همگروه هستند در نخستین دیدار حریف خود را با اقتدار شکست دادند.

قزاقستان نخستین حریف تیم بسکتبال جوانان ایران بود که با نتیجه ۱۰۵ بر ۴۶ متحمل شکست شد. این دیدار در سالن "سنترال اسپورت" برگزار شد. قزاقستان در دوره پیشین رقابت‎های قهرمانی بسکتبال جوانان آسیا به عنوان یازدهم دست یافته بود.

مسابقات بسکتبال جونان آسیا روز شنبه با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‎شود. در این روز از رقابت‏ها شاگردان مهران حاتمی به مصاف عربستان سعودی می‏روند. این تیم دوازدهمین حضور خود در مسابقات بسکتبال جوانان آسیا را تجربه می‌کند. جوانان بسکتبال عربستان سعودی در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان پانزدهم دست یافتند. برنامه کامل رقابت‎های روز شنبه به شرح زیر است:

شنبه ۲۸ مردادماه

* هنگ کنگ - لبنان
* هند - چین
* ژاپن - سنگاپور
* سوریه - کره جنوبی
* اندونزی - بحرین
* مغولستان - چین تایپه
* قزاقستان - فیلیپین
* ایران - عربستان سعودی (ساعت ۱۸)

تیم بسکتبال جوانان ایران در دوره پیشین مسابقات قهرمانی آسیا که در یمن برگزار شد، نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

سه تیم برتر مسابقات ۲۰۱۲ بسکتبال جوانان آسیا سهمیه حضور در رقابت‎های جهانی این رشته را کسب می‎کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه