پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پنج کیلو بیشتر از رکورد المپیک وزنه می‌زنم اما قول مدال طلا نمی‌دهم!

ورزش

پنج کیلو بیشتر از رکورد المپیک وزنه می‌زنم اما قول مدال طلا نمی‌دهم!

ملی پوش وزنه برداری کشورمان با تاکید بر اینکه پنج کیلو بیشتر از رکورد المپیک وزنه می‌زند، گفت: هیچگاه قول کسب طلای المپیک را نمی‌دهم اما همه توان و تمرکز خود را روی به دست آوردن این عنوان در المپیک لندن گذاشته‌ام.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | nike fashion

کیانوش رستمی، ملی پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود پیش از آغاز رقابت‌های وزنه برداری المپیک لندن ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مدت که اردوی تیم ملی وزنه برداری برای آماده سازی حضور در المپیک تشکیل شده است تمرینات خیلی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشته‌ام.

وی در خصوص میزان آمادگی و مصدومیت خود خاطر نشان کرد: من پیش از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در پاریس پنج ماه با درد شدید تمرین می‌کردم و نمی‌توانستم تمرینات خوبی را انجام دهم اما در حال حاضر درد زانویم نسبت به آن زمان بهتر شده و می‌توانم مانند سایر ملی پوشان وزنه برداری تمرین کنم.

قهرمان ملی پوش وزنه برداری جهان خاطر نشان کرد: بهبودی نسبی مصدومیت زانویم باعث شد که به رکورد جهان حمله کرده و در رکوردگیری‌هایم در اردوی تیم ملی وزنه برداری در بجنورد توانستم پنج کیلو بیشتر از رکورد المپیک وزنه بزنم. خوشبختانه این اتفاق در تمرینات دیگری که داشته‌ام نیز تکرار شده و توانسته‌ام رکورد مجموع خود را به 399 کیلوگرم برسانم.

رستمی تصریح کرد: بعضی از وزنه برداران در روز مسابقه حتی بهتر از تمرینات‌شان وزنه می‌زنند که خوشبختانه من جزو این دسته از وزنه بردارها هستم.

وی در خصوص رقبای خود در المپیک لندن تصریح کرد: رقبای اصلی من در المپیک لندن از کشورهای روسیه، فرانسه، بلاروس، چین و سهراب مرادی از ایران است. خوشبختانه سهراب مرادی وزنه بردار بسیار خوبی در دسته 85 کیلوگرم است که اگر به همین شکل به تمرینات خود ادامه دهد، می‌توانیم به اتفاق هم دو مدال ارزشمند را در المپیک لندن در دسته 85 کیلوگرم به دست آوریم تا موجب خوشحالی هموطنان خود شویم.

رستمی در واکنش به این موضوع که اکثر کارشناسان وزنه برداری روی مدال طلایش در المپیک لندن حساب باز کرده‌اند، گفت: من هیچگاه قول کسب طلای المپیک را نمی‌دهم اما همه توان و تمرکز خود را روی به دست آوردن آن در المپیک لندن گذاشته‌ام و این موضوع خواسته و هدف اصلی من در رقابت‌های وزنه برداری المپیک است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید