شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مسابقات جهانی کشتی پهلوانی –خرم‌آباد/ پهلوانان ایرانی مقام نخست و سوم کشتی جهانی پهلوانی را به دست آوردند

ورزش

مسابقات جهانی کشتی پهلوانی –خرم‌آباد/ پهلوانان ایرانی مقام نخست و سوم کشتی جهانی پهلوانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری فارس، دقایقی پیش پهلوان ایرانی احمد میرزاپور در فینال حریف ترکیه ای خود را ضربه فنی کرد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

کشتی دیدار نهایی مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی جهان، میان احمد میرزاپور و اوغلو از ترکیه برگزار شد که میرزاپور حریف ترکیه ای خود را ضربه فنی کرد.

همچنین پهلوان ایرانی اشکان مردانی در فینال حریف آذربایجانی خود را ضربه فنی کرد و مقام سوم را کسب کرد.

همچنین سید رضا موسوی پهلوان ایرانی حریف گرجستان خود را شکست داد و مقام سوم مسابقات جهانی کشتی پهلوانی را از آن خود کرد.

با این عنوان مقام نخست این مسابقات را احمد میرزاپور از ایران، مقام دوم و اوغلو از ترکیه و مقام سوم مشترک را پهلوانان اشکان مردانی از لرستان و سید رضا موسوی از مازندران و کشور ایران از آن خود کردند.

دومین روز از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با حضور 25 کشور جهان و 36 ورزشکار از پنج قاره دنیا در خرم‌آباد برگزار شد.

این مسابقات در دو وزن سنگین و فوق سنگین با حضور کشتی‌گیران داخلی و خارجی روز گذشته به مدت دو روز در خرم‌آباد آغاز شد.

مسابقات کشتی پهلوانی جهان روز گذشته با شرکت 18 تیم در خرم‌آباد برگزار شد. نخستین روز از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با 36 بازی در شهرستان خرم‌آباد پایان یافت.

با اتمام روز نخست این رقابت‌ها، کشتی‌گیران باقیمانده در مسابقات، امروز در قالب کشتی‌های تک حذفی که براساس قرعه مشخص شده بودند، برای تعیین نفرات اول تا چهارم به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مسابقات شش گشتی‌گیر ایرانی در قالب تیم ملی ایران به میدان رفتند. کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را هفت داور بین‌المللی کشورمان شامل مهدی خالدی، عباس نمازیان، مرتضی ربی، جلیل سیف‌الله‌پور، منصور کیانی، محمد مینویی و علی دریکوند برعهده داشته‌اند.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر دیروز با حضور محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ایران برگزار شد.

در این مسابقات که در دو وزن سنگین و فوق سنگین برگزار شد، به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب 15، 10 و 7 هزار و 500 دلار جایزه اهدا می‌شود.

نخستین مسابقات کشتی پهلوانی جهان با عنوان جام جهان پهلوان تختی از صبح دیروز با حضور 36 کشتی‌گیر از 25 کشور در سالن ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه