جمعه, 14ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش راگبی ایران قهرمان غرب آسیا شد

ورزش

راگبی ایران قهرمان غرب آسیا شد

تیم ملی راگبی سونز (۷ نفره) ایران با غلبه بر افغانستان در دیدار پایانی دومین دوره مسابقات راگبی غرب آسیا به مقام قهرمانی رسید.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | FitforhealthShops - Custom Air Force 1 - Sneaker selbst gestalten - nike air huarache ultra size guide

به گزارش تسنیم و به نقل از تارنمای فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی راگبی ایران بعدازظهر امروز (شنبه) در بازی نهایی مسابقات راگبی 7 نفره غرب آسیا موفق شد با ارائه یک بازی کاملاً برتر مقابل افغانستان به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست آورد.

تیم ملی کشورمان در حالی به این پیروزی دست یافت که تیم حریف از مربیان نیوزلندی سود می‌برد و اکثر ملی‌پوشان افغانستان را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دادند. در این دیدار بازیکنان ایران با حساب 33 بر 7 حریف خود شکست دادند و مدال طلا را به سینه زدند. در بازی رده بندی، تیم ملی امارات با حساب 17 بر 12 برابر لبنان پیروز شد و به مقام سوم رقابت‌ها رسید.

تیم ملی راگبی 7 نفره ایران پیش از این تیم‌های لبنان، افغانستان و امارات را شکست داده بود. این رقابت‌ها در دبی برگزار شد که تیم ایران برای اولین بار در آن حضور پیدا کرد و به مقام قهرمانی رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه