شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها نگاه روز طرح پیاده‌روسازی بین میدان امام حسین و میدان شهدا غیرکارشناسی است

نگاه روز

طرح پیاده‌روسازی بین میدان امام حسین و میدان شهدا غیرکارشناسی است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شهرداری تهران در حالی بر ادامه طرح پیاده‌راه‌سازی حد فاصل میادین شهدا و امام حسین علیه‌السلام ادامه می‌دهد که علاوه بر انتقادات فراوان مردمی و کارشناسی نسبت به این اقدام، سایر طرح‌های ضروری شهرداری در همین منطقه دچار مشکلات مالی شدید هستند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - gray nike sneakers dual fusion

به گزارش ایسنا در ادامه این مطلب در ستون "جهت اطلاع" این روزنامه آمده است:

یکی از این طرح‌های بسیار مهم شهرداری منطقه 12 تهران که مدت‌ها از آغاز آن می‌گذرد و قرار بود نهایتاً تا پایان سال جاری به اتمام برسد، تعریض خیابان پیروزی است. خیابان پیروزی واقع در مناطق 12 و 14 شهر تهران به طول تقریبی 5 / 4 کیلومتر، یکی از خیابان‌های پرتردد و اصلی در شرق تهران است که به هیچ وجه پاسخگوی حجم تردد و تعداد وسائل نقلیه عبوری نیست.

از این رو شهرداری تهران از سال گذشته تعریض این خیابان را در دستور کار خود قرار داده است اما به نظر می‌رسد این طرح مهم تحت تأثیر هزینه‌های سنگین پیاده‌راه سازی میدان شهدا قرار گرفته و با کمبود اعتبار برای خرید املاک معارض مواجه شده است. بهتر بود شهرداری تهران به جای اجرای طرح‌های تبلیغاتی و بدون پشتوانه کارشناسی مانند پیاده‌راه سازی، منابع مالی و توان اجرایی خود را بر اجرای طرح‌هایی که مشکلات مردم را حل می‌کند، متمرکز کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید