جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها نگاه روز بودجه شهرداری صرف ساخت تونل مترو شود

نگاه روز

بودجه شهرداری صرف ساخت تونل مترو شود

انتقاد شکیب از طرح‌های بدون مطالعه شهرداریاجرای طرح‌های بدون برنامه یا خارج از برنامه شهرداری شورای شهر تهران را نگران کرده است. در جلسه امروز شورای شهر رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با اشاره به قصد شهرداری برای اجرای تونل چیتگر از مسئولان خواست به جای صرف بودجه شهرداری برای این نوع کارها آن را صرف ساخت تونل مترو کنند.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | IetpShops , nike air max size 7.5 agitate tires for sale Leopard , nike air pegasus womens purple shoes black gold , 4011496719 , Where To Buy

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه شهری ـ حمزه شکیب اجرای پروژه تونل چیتگر در ادامه بزرگراه حکیم را با پروژه خیابان 17 شهریور مقایسه کرد و گفت: با وجود اقدامات انجام شده از سوی شهرداری، متأسفانه اخباری به دست می‌رسد که نگران کننده است.
 
رئیس کمیسیون شورای شهر تهران بیان ابراز امیدواری کرد که شهرداری تمام تلاش و هدف خود را برای توسعه خطوط مترو در تهران کند و در ادامه افزود: خبری که در چند روز گذشته اعلام شده است این است که شهرداری بنا دارد تونل دیگری را در بزرگراه حکیم به طول دو کیلومتر انجام دهد که امیدواریم قبل از اقدام هر کاری کارهای کارشناسی صورت پذیرد.
 
شکیب در ادامه از غفلت شهرداری برای پایدارسازی شیب‌ها در بوستان نهج‌البلاغه انتقاد کرد و ادامه داد: با گذشت یک سال و نیم از فعالیت پیمانکار جدید در این بوستان، پیشرفت فیزیکی پروژه تنها 20 درصد است و ناپایداری شیب‌ها در بوستان نهج‌البلاغه همچنان خطرساز است.
 
او همچنین از اینکه شهرداری بدون انجام مطالعه اقدام به ساخت این بوستان کرده گلایه کرد و افزود: میلیاردها تومان در این بوستان هزینه شده است اما همچنان زمین‌های آن لغزندگی دارد. ضمن اینکه بخش عمده مسیر به دلیل خطرناک بودن، مسدود است و عملا از آن بهره‌برداری نمی‌شود.
 
رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با وجود هزینه‌های دوباره برای به کار گرفتن مشاور و پیمانکار در بوستان نهج‌البلاغه، هنوز مشکل این بوستان حل نشده است، گفت: شهرداری در آستانه فصل سرما باید این مشکل را حل کند و به این مسائل توجه بیشتری نشان دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید