پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر جهاد دانشگاهی با دانشگاه دهوک کردستان عراق تفاهم نامه امضا می‌کند

خبر

جهاد دانشگاهی با دانشگاه دهوک کردستان عراق تفاهم نامه امضا می‌کند

مسئولان جهاد دانشگاهی ایران و دانشگاه دهوک اقلیم کردستان عراق برای امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی و پژوهشی به توافق رسیدند.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Future Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی، در نشست مشترکی که در دانشگاه دهوک اربیل برگزار شد؛ «داود اتروشی»  معاون بين‌الملل دانشگاه دهوك با اشاره به موقعیت این دانشگاه در کشور عراق گفت: دانشگاه دهوک یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است که در سال 1992 آغاز به کار کرد و در یک فرایند سریع توانست توسعه و گسترش یابد؛ به همین جهت ما خواهان همکاری های بیشتر با مراکز علمی دنیا و از جمله دانشگاه های ایران هستیم.

 

اتروشی ضمن استقبال از همکاری با جهاد دانشگاهی ایران، به نیازمندی های دانشگاه دهوک اشاره کرد و گفت: در حوزه پزشکی ما خواهان مشارکت جهاد دانشگاهی در بحث غربالگری سرطان سینه زنان هستیم. علاوه بر این، شهر دهوک نیازمند راه اندازی پارک علم  و فناوری است که با توجه به دستاوردهای جهاد دانشگاهی، این نهاد ایرانی می تواند مشارکت و کمک جدی در این بخش داشته باشد.
معاون بين‌الملل دانشگاه دهوك از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی در این دانشگاه توسط طرف ایرانی استقبال کرد.

در این نشست «سعید قاضی مغربی» معاون جهاد دانشگاهی ایران با تشریح دستاوردها و فعالیت های این نهاد علمی، برای هر گونه همکاری علمی و پژوهشی اعلام آمادگی کامل کرد.

 

قاضی مغربی همچنین به مسئولان دانشگاه دهوک پیشنهاد ارائه کمک در جهت ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه و پیشنهاد راه اندازی رشته‌های جدید و تدوین سر فصل دروس را توسط جهاد دانشگاهی ارائه داد.
در پایان دو طرف برای امضای یک تفاهم نامه و آغاز فعالیت های مشترک به توافق رسیدند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید