جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

خبر

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

شبکه‌های تلویزیونی در تعطیلات آخرهفته مصادف با شروع شهریورسومین ماه ازفصل زیبای تابستان فیلم‌های جذاب ومتنوعی رابرای مخاطبان خود پخش می‌کند.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | DH6931 - store nike kids boys nike sneakers for women - 102 - Air Jordan 1 Low Orange Olive Light Curry

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پیک»، «روز امتحان» / «ارنست وارد میدان می‌شود»، «دردام مستندسازی»، «وکیل اول» / «گلبهار»، «سه نفربرای کشتن»، «زندگی شیرین»، «بازی» / «لارستان 30/6 صبح»، «مغز متفکر» / «آدم برفی ها»، «سواران طوفان»، «کیس جوان» / «تش»، «معمای ارتا» / پنجشنبه و جمعه 2 و 3 شهریورماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، آموزش و نمایش پخش می‌شود.

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پیک» به کارگردانی هانی آبوآساد، محصول سال 2011 کشور آمریکا، پنجشنبه 2 شهریورماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی میکی رورک وپیتر درایس آمده: کرییرکه یک خلافکار بسیارمتخصص در کار خود است، مسئول یافتن تبهکاری به نام ایل سویل می‌شود. دیول سویل نیز ماموران مخفی خود را به دنبال کرییر می‌فرستند. تعقیب و گریز آنها ادامه می‌یابد تا اینکه کرییر در انتها موفق به یافتن دیول سویل می‌شود و متوجه می‌گردد که این مرد قاتل همسر و خانواده‌اش است.

****************************
فیلم تلویزیونی «روز امتحان» ازتولیدات سال جاری مرکزسیما فیلم، جمعه 3 شهریورماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
فیلم روایتگر داستان پدری است که با ازدواج دخترش و فرد دلخواهش مخالف است، اما دختر بر خلاف خواسته پدر ازدواج می‌کند.
رضا بابک، شهروز ابراهیمی، نقی سیف جمالی، بهناز سلیمانی و ژوبین مقدس درفیلم تلویزیونی «روز امتحان» به کارگردانی نادر مقدسبازی کرده‌اند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «ارنست وارد میدان می‌شود» به کارگردانی جان چری و تهیه کنندگی کوک سمز، محصول سال 1993 آمریکا، پنجشنبه 2شهریورماه ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: دکتر «ابنر» برای اثبات یک فرضیه تاریخی به دنبال پیدا کردن یک توپ جنگی قدیمی است که در آن جواهرات سلطنتی نهفته شده است. استادان دیگر تاریخ نیز به دنبال آن هستند که اثبات این فرضیه را به نام خود تمام کنند. ‎

****************************
فیلم سینمایی «در دام مستند سازی» به کارگردانی میشل اولت و تهیه کنندگی میشل کارلا و نیکلاس کارلا، جمعه 3 شهریور ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم ازاین قراراست که: وینس و نیک در تلاشند مستندی از زندگی اسپایک اوبرمن تهیه کنند. آنها در کوچه و خیابان مشغول فیلمبرداری و مصاحبه از مردم می‌شوند؛ اما به نتیجه مطلوبی دست نمی‌یابند. تهیه کننده‌ای که قبول می‌کند در تهیه فیلمشان به آنها کمک کند؛ از آنها قول می‌گیرد پس از پیدا کردن اسپایک اوبرمن نزد او مراجعه کنند. اما وقتی وینس و نیک مدت مدیدی را صرف پیدا کردن اوبرمن می‌کنند و به نتیجه‌ای دست نمی‌یاند؛ نزد تهیه کننده باز می‌گردند که این موضوع موجب درگیری میان آنها و از بین رفتن فیلمشان می‌شود.
بوید بنکس، یارد براون و نیکلاس کارلا در فیلم سینمایی «در دام مستند سازی» محصول سال 2008 کشور کانادا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «وکیل اول» به کارگردانی جمشید حیدری، جمعه 3 شهریور ساعت23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: احمد شاه بار و بنه خود را می‌بندد و سفر سومش را به اروپا آغاز می‌کند. سلطنت قاجار رو به پایان است. دو برادر به نام‌های مطیع الدوله و ارفع الملک، از بزرگان ایل قاجار می‌کوشند با اکثریت آراء به مجلس راه یابند. مراد، مباشر مطیع الدوله آن دو را به جان یکدیگرمی اندازد. مطیع الدوله به همکاری با سفارت انگلیس تن می‌دهد و ارفع الملک دست یاری به سوی سفارت شوروی دراز می‌کند.
غلامحسین نقشینه، محمد مطیع، اسماعیل محرابی، سهیلا نجاری، اسماعیل داورفردر فیلم سینمایی «وکیل اول» به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

شبکه سه
فیلم سینمایی «گلبهار» پنجشنبه 2 شهریورماه ساعت30/11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
ارژنگ امیر فضلی، اسماعیل سلطانیان و مهران رجبی در فیلم سینمایی «گلبهار» به کارگردانی محمد ابراهیم معیری و تهیه کنندگی پوران درخشنده بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «سه نفربرای کشتن» به کارگردانی جاکو درای، پنجشنبه 2 شهریورماه ساعت 23: 30 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم بابازی آلن دلون، محصول سال 1980 فرانسه خواهیددید: مردی بنام ژان در حال بازگشت به خانه شاهد تصادفی می‌شود که یک نفر در ماشین مجروح شده است. او وی را به بیمارستان می‌رساند. بعد از آن اتفاق کسانی که باعث ایجاد تصادف شده بودند و قصدشان کشتن شخص مورد نظر بود، ژان را تحت نظر می‌گیرند و قصد نابودی وی را دارند. یک سری قتل‌های زنجیره‌ای در شهر اتفاق می‌افتد که پلیس هنوز سرنخی از آن به دست نیاورده، ژان متوجه می‌شود که یکی از این افراد که گردهمایی مقتول در منزلش صورت گرفته بود. مردی بنام اوریش می‌باشد که عضو یک هئیت مرکب از احزاب مختلف که شعبه‌ای از DM محسوب می‌شوید.

****************************
فیلم تلویزیونی «زندگی شیرین» به کارگردانی قدرت اله صلح میرزایی وبا بازی علی صادقی وجواد رضویان، جمعه 3 شهریورماه ساعت 11: 30 ازشبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: یک هنرپیشه که مدت دو سال است با دخترخاله خود نامزد کرده ولی پدرزنش بعلت شغلش با ازدواج آنها مخالف است. در همین حین برادر دو قلوی او که جوانی لا ابالی است و در خارج از کشور ازدواج کرده به ایران می‌آید و همسرش او را با بازیگر اصلی اشتباه می‌گیرد.

****************************
فیلم سینمایی «بازی» جمعه 3 شهریور ماه ساعت 30 /14 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی آبیشک باچان و کانگنا رانات آمده: کبیرمالهوترا ثروتمند هندی ازچند شخصیت برای سرمایه گذاری دعوت می‌کند. محل اقامت کبیر ملهوترا جزیره ساموس در یونان است. افراد دعوت شده آقای راموسی نامزد نخست وزیری تایلند، نیل رستوران دار ساکن استانبول، ویکرام کاپور بازیگر هندی و تیشا تنها زن دعوت شده که خبرنگار ساکن لندن است. پس از ورود میهمانان به جزیره ساموس بازی آقای مالهوترا آغاز می‌شود. ملهوترا هر سه مهمان را متهم به خلافکاری می‌کند.
آبهینای دووفیلم سینمایی «بازی» محصول سال 2011 کشور هند را کارگردانی کرده است.

شبکه چهار
فیلم تلویزیونی «لارستان 6:30 صبح» به کارگردانی حسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی و با بازی داریوش فرهنگ، پنجشنبه 2 شهریورماه ساعت 16 از شبکه چهارسیما باز پخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «مغز متفکر» به کارگردانی جرارد اوری جمعه 3شهریورماه ساعت 20: 30 درقالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی ژان پیربلمونو ودیوید نیون وبور ویل آمده: سازمان ناتو تصمیم به اسباب کشی ازفرانسه می‌گیرد. در این میان دوگروه تصمیم می‌گیرند پول‌هایی که طی اسباب کشی به کمک قطار حمل می‌شود رابربایند.
فیلم سینمایی «مغز متفکر» محصول سال 1969در کشورفرانسه ساخته شده است.

شبکه تهران
پنجشنبه 2 شهریورماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «آدم برفی ها» به کارگردانی رابرت کربسون درقالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران باز پخش می‌شود.
رابی کولمن، بابی جی. تامسون و کریستین مارتین درفیلم سینمایی «آدم برفی ها» محصول سال 2011 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
9 صبح روز جمعه 3 شهریور ماه انیمیشن «سواران طوفان» به کارگردانی دنته لم، درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران باز پخش خواهد شد.
داستان این انیمیشن بابازی ریموند لم، ریچی رن و نیکلاس تسی درمورد دو قهرمان ابرو باد است که مظهر نیکی و پلیدی اند. ابر برای نجات بقیه مجبور می‌شود که به سمت بدی برود تا بر نیروی آن غلبه نماید، ولی در آخرین لحظه و در مبارزه دو قهرمان نیکی پیروز می‌شود و بدی از بین می‌رود.
 
****************************
فیلم سینمایی «کیس جوان» به کارگردانی اندرو ون دورن، محصول سال 2003کشور هلند، جمعه 3 شهریورماه ساعت 13: 30 از شبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان فیلم با بازی رود فلتکامپ، حناچنی، مونیک هنریک و هنس کستینگ ازاین قراراست که: کیس بکلز پسر بچه‌ای خیال پرداز است که بارها از سوی معلم و والدینش به خاطر خیالپردازی‌های بی حد و حصرش مورد انتقاد قرار می‌گیرد. هرچند تمام این بزرگترهای زندگی اش در واقع کیس را به خاطر این قدرت خلاقیتش در دل ستایش می‌کنند. اما این میزان خیالاتی بودن بکلز با واقعیت زندگی اش به مقدار زیادی منافات دارد. کیس خانواده‌ای فقیر دارد. پدرش مغازه ی کفاشی ای دارد که کارش نگرفته و همیشه مقروض است و علاوه بر این دچار بیماری سل هم هست. عاقبت پدر کیس پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری می‌میرد و او و خانواده اش را تنها می‌گذارد.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «تش» به کارگردانی داریوش ربیعی و تهیه کنندگی فرشاد صالحی، ازتولیدات صداوسیمای مرکز چهارمحال وبختیاری، پنجشنبه 2 شهریورماه ساعت 23 ازشبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: رسم تیراندازی در مراسم عروسی روستا به قتل ناخواسته داماد می‌انجامد و اصغر نوجوان راهی زندان می‌شود. مراد پدر اصغر از جهانگیر خان پدر عروس می‌خواهد تا او واسطه گرفتن رضایت شود، اما جهانگیرخان که عروسی دخترش به عزا تبدیل شده نمی‌پذیرد.

****************************
فیلم تلویزیونی «معمای ارتا» به کارگردانی حسن کار بخش و تهیه کنندگی علیرضا ذوالفقاری، جمعه 3 شهریورماه ساعت 13: 30 در ژانر خانوادگی و اجتماعی ازشبکه شما روی آنتن می‌‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی سولماز فنی زاده، نادر فلاح و منوچهرآذر آمده: پرفسور فرخی به ایران می‌آید تا درباره دوران تاریخی ارتا تحقیق کند. درایران او درگیر قاچاقچیان می‌شود که در پی تطمیع و تهدید او هستند، برخی مشکلات خانوادگی نیز او را درگیر کرده است. در پایان او با هماهنگی‌های پلیس قاچاقچیان را تحویل قانون می‌دهد.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «وقتی آسمان فرو می‌ریزد»، «مهاجران 2»، «دولت عشق»، «ترس روی شهر»، «قصه‌های شبانه» و «ارباب جنگ» پنجشنبه 2 شهریور ماه ساعت 13: 20، 15، 17، 19، 21 و23ازشبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «کنت مونت کریستو»، «مهاجران 3»، «تاریکی»، «آدمکش»، «کارمندان شرکت» و «حیوانات» جمعه 3 شهریور ماه ساعت 13:20، 15، 17، 19، 21 و23از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه