جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر قاتل محیط بان ملایری دستگیر شد

خبر

قاتل محیط بان ملایری دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از دستگیری قاتل محیط بان ملایری خبر داد.

nike-dunk-low-coast-uncl | nike sb dunk high premium red velvet dress shoes - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

به گزارش فارس سرهنگ حمیدرضا خیلدار گفت: شهید عبدالله یاری روز حادثه در منطقه صدای تیری به گوشش می‌رسد که پس از آن به همراه محیط بان دیگری به دنبال متخلفین می‌روند. زمانی‌که آنها به اتومبیل شکارچیان غیرمجاز می‌رسند به آنها فرمان ایست می‌دهند ولی متخلفین به فرمان آنها توجه نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: در این زمان شهید یاری با تیراندازی به لاستیک خودروی شکارچیان غیرمجاز باعث توقف آنها می‌شود. پس از توقف خودروی شکارچیان غیر مجاز  اتومبیل محیط‌بان‌ها در جلوی آنها قرار می‌گیرد که متاسفانه قبل از پیاده شدن ماموران، متخلفان با تیراندازی شهید یاری را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ادامه داد: با اصابت گلوله به شهید یاری و با توجه به اینکه خون زیادی از بدن وی خارج شده بود محیط بان همراه این شهید را به بیمارستان منتقل می‌کند اما متاسفانه گلوله به شریان اصلی وی اصابت کرده بود به نحوی که حتی پرسنل بیمارستان هم نتوانستند جلوی خونریزی را بگیرند.

خیلدار تصریح کرد: قبل از رسیدن شهید یاری به بیمارستان همکار وی با جانشین پلیس ملایر تماس می‌گیرد و جریان درگیری را اطلاع می‌دهد. پلیس ملایر در آن لحظه چند تیم ایست و بازرسی در مناطق مختلف استقرار می‌کند.

وی اضافه کرد: متخلفین که سه نفر بودند با یک موتورسیکلت وارد شهر می‌شوند که خوشبختانه در یکی از ایست و بازرسی‌های پلیس به دام می‌افتند. این در شرایطی است که نفر اصلی که ضارب محیط‌بان بود با سلاحی که به همراه داشت از منطقه فرار می‌کند.

خیلدار ادامه داد: پلیس از طریق بازجویی‌های فنی صورت گرفته از دو همراه، فرد متواری را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: در حال حاضر هر سه نفر متخلف در بازداشت به سر می برند و مراحل قضایی پرونده آنها در حال طی شدن است.

وی افزود: همچنین از این افراد دو قبضه سلاح برنو به همراه 123 عدد فشنگ کشف شد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه