جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر شرح وقایع تلخ از زبان رهبر مسلمانان میانمار

خبر

شرح وقایع تلخ از زبان رهبر مسلمانان میانمار

رهبر مسلمانان میانمار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد که بودیست‌های افراطی با سلاح نیروهای امنیتی میانمار مسلمانان را قتل عام می‌کنند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Gucci, Cerchietto Gg Multicolor In Tela , Sb-roscoffShops

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس، دکتر محمد یونس رهبر مسلمانان میانمار که به منظور شرکت در مراسم افطار سازمان امور دیانت ترکیه در استانبول به این شهر سفر کرده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس به تشریح آخرین اوضاع در میانمار و ادامه قتل عام مسلمانان در این کشور پرداخت.

دکتر یونس گفت که بودیست های افراطی ساکن منطقه با حمایت مسئولین اقدام به غارت اموال و منازل مسلمانان و در ضمن با سلاح نیروهای امنیتی نیز اقدام به قتل عام انسان های بی دفاع می کنند.

وی تاکید کرد ظلم علیه مسلمانان میانمار با حمایت صریح و آشکار دولت میانمار صورت می گیرد.

رهبر مسلمانان میانمار با اشاره به اینکه در گذشته نیز قتل عام هایی مشابه علیه مسلمانان این کشور صورت گرفت در ادامه خاطرنشان کرد که آخرین قتل عام در تاریخ سوم ژوئن گذشته آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

دکتر یونس دلیل از سرگیری کشتار مردم مسلمان میانمار توسط بودیست های افراطی را ضعف دولت بنگلادش عنوان کرد و گفت دلیل دیگر این امر سکوت کشورهای مسلمان و نیز دولت های مدعی حقوق بشر غربی در مقابل این جنایت هاست.

وی افزود بودیست‌های افراطی مسلمانان را در میان خود نمی‌خواهند و به همین دلیل جوانان و به خصوص تحصیل کرده های مسلمان را دستگیر کرده و به نقطه نامعلومی می برند و به زنان مسلمان تجاوز می کنند. وی تاکید کرد تاکنون بیش از 500 هزار تن از مسلمانان میانماری به بنگلادش پناهنده شده اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید