جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها جشن دهمین سالگرد بنیادگذاری انجمن افراز برگزار می‌شود

انجمن‌ها

جشن دهمین سالگرد بنیادگذاری انجمن افراز برگزار می‌شود

جشن بزرگداشت دهمین سالگرد بنیادگذاری انجمن افراز در روز سه شنبه ۲۹ شهریورماه در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود. مکان برگزاری همایش فرهنگسرای ابن سینا واقع در  شهرک غرب ابتدای خیابان ایران زمین شمالی خواهد بود.

shock drop air force 1 full uv reactive | CZ0948 - size 10 air jordan high heels - Nike Air Max 95 OG Neon 2020 (PS) - 001

 

در بخشی از اطلاعیه شورای مرکزی انجمن افراز آمده است:

باورش سخت است. ولی یک دهه از بنیادگزاری انجمن فرهنگی ایران زمین (افراز) گذشت. ۲۰ شهریور ۱۳۸۰، انجمن افراز پا گرفت.

انجمن افراز از کم شمار سَمَن (ان جی او) هایی است که در زمان اصلاحات آغاز به کار کرد و هنوز با همه سختی هایی که سال به سال بیشتر میشوند، پا برجاست. …انجمن افراز از کم شمار سمنهایی است که علاوه بر پا برجا بودن برای یک دهه ی پر افت و خیز، همیشه فعال بوده و کمترین وقفه ای در کار نداشته است. هم از نظر درون سازمانی (برگزاری مجمع و انتخابات شورای مرکزی و دبیر) و هم از نظر فعالیت فرهنگی (در زمینهٔ تاریخ و ادبیات و هنر و گردشگری).

جا دارد یاد کنیم از همه فعالان انجمن در همه ی این ۱۰ سال که بخش بزرگی از آنان اکنون در ایران نیستند و به نوعی سفیران فرهنگی ما در کشورهای دیگر به شمار میروند. جا دارد یاد کنیم از “علیرضا افشاری” که کارش را با بنیادگذاری انجمن به همراهی سیما مشعوف و شروین مشتریخواه به پایان نبرد و پس از چند سال حضور جدی در فعالیتها، سپس در مقام مشاوری همیشه حاضر به مسئولان انجمن کمک کرده است.

جا دارد یاد کنیم از دبیران انجمن در این سالها، که از شش ماه تا دو سال عملا زندگی خود را برای انجمن تعطیل کردند (سیما مشعوف، سارا عزیزی، امین محمودی، کاوش ساعی، احسان کرمی، نیلوفر پرزیوند و امیرحسین مرادی فر) و همچنین یاران شورای مرکزی و بازرسان و دیگر اعضا.

جا دارد یاد کنیم از اساتید و پژوهشگرانی که در این یک دهه بی هیچ چشم داشتی، در برنامه های انجمن حضور یافته و تجربیات خود را در اختیار جوانان فرهنگ دوست و ایرانگرا گذاشتند. و شمار آنان آن اندازه زیاد است که در این کوتاه سخن نمیگنجد. انجمن افراز، چشم به ادامه یاری همه شما و ما دارد تا باز هم بماند و برای ایران بماند که چو ایران نباشد تن ما مباد.

برای اطلاعات بیشتر به تارنمای انجمن افراز مراجعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه