پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم پیشنهاد ثبت جهانی جنگل ابر

زیست بوم

پیشنهاد ثبت جهانی جنگل ابر

احتمالا این طرح در شش ماهه نخست سال 93 در شورای عالی محیط زیست مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شود.

shock drop air force 1 full uv reactive | Grailify - air force new mexico basketball - nike and jordans 50 dollars in gold price list Light Smoke Grey

رئیس محیط زیست شاهرود، همچنین از ارایه پیشنهادی مبنی بر ثبت جهانی «جنگل ابر» شاهرود به عنوان میراث طبیعی خبر داد .

سیدمهدی خاتمی در گفت‌وگو با ایسنا، از تدوین طرحی برای اعلام جنگل ابر به عنوان منطقه حفاظت شده خبر داد و گفت: طرح این پیشنهاد تدوین و مسوولان برای ارایه به شورای عالی محیط زیست ارایه شده و استعلام های مورد نیاز نیز انجام شده است.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: احتمالا این طرح در شش ماهه نخست سال 93 در شورای عالی محیط زیست مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شود.

رئیس محیط زیست شاهرود، همچنین از ارایه پیشنهادی مبنی بر ثبت جهانی «جنگل ابر» شاهرود به عنوان میراث طبیعی خبر داد.

خاتمی اظهار کرد: این پیشنهاد از سوی شماری از سمن های فعال در بخش محیط زیست شاهرود ارایه شده و کارهای مقدماتی آن در حال انجام است.

وی در ادامه از برگزاری 8 نشست با سمن (NGO)های فعال زیست محیطی شاهرود از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: در 9 ماهه امسال 8 جلسه با NGO های فعال شاهرود برگزار شده که 3 جلسه آن بصورت مشترک و با همکاری نهادهای مرتبط دیگر از جمله منابع طبیعی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جلسات نتایج خوبی از جمله مشارکت اعضای این سازمان ها در آموزش و تنویر افکار عمومی در سطوح مختلف جامعه داشته است.

رئیس محیط زیست شاهرود، اضافه کرد: تشکیل کلاس ها و کارگاه های آموزشی در مدارس و برخی روستاها از جمله این موارد است که نقش بسزایی در رشد فرهنگ حفظ محیط زیست خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید