چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش قاسمی: مدال سنگین وزن المپیک کم داشتیم/ در کنار علیرضا رضایی قرار گرفتم

ورزش

قاسمی: مدال سنگین وزن المپیک کم داشتیم/ در کنار علیرضا رضایی قرار گرفتم

دارنده مدال برنز وزن 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن پس از دستیابی به این افتخار بزرگ و ارزشمند گفت: کشتی ایران مدال سنگین وزن المپیک را کم داشت و خوشحالم که یک مدال ارزشمند برای کشورم کسب کردم.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | N1003313082 , Nike NOCTA FOOTBALL GLOVES "BLACK" , botas nike air force one blue , IetpShops STORE

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، کمیل قاسمی لحظاتی پس از کسب مدال برنز المپیک 2012 لندن اظهار داشت: تا پیش از این، تنها مدال‌آور المپیکی سنگین وزن ایران در تاریخ المپیک‌ها، علیرضا رضایی بود و من هم اکنون بسیار خوشحالم که با کسب مدال برنز المپیک 2012 لندن در کنار او قرار گرفتم.

این آزادکار سنگین وزن جویباری تصریح کرد: زحمات زیادی برای رسیدن به این جایگاه کشیدم و شب و روز تمرین کردم. ای کاش پایان این همه زحمات من و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در فینال وزن 120 کیلوگرم با یک مدال خوشرنگ به بار می‌نشست.

قاسمی در خاتمه گفت: هم اکنون خوشحال‌ترین مرد روی زمین هستم، چراکه توانستم در ابتدای راه قهرمانی خودم به یک مدال ارزشمند المپیک برسم. از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجم و امیدوارم بتوانم در ابتدای این مسیر به افتخارات بیشتری دست یابم.

کمیل قاسمی، آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان در طول رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 2012 لندن با کسب سه پیروزی و تحمل یک شکست به مدال برنز سنگین وزن دست یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه