چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش همگام با المپیک لندن؛ ایتالیا و کرواسی برای کسب طلای واترپلوی مردان می‌جنگند

ورزش

همگام با المپیک لندن؛ ایتالیا و کرواسی برای کسب طلای واترپلوی مردان می‌جنگند

تیم واترپلوی مردان ایتالیا با شکست صربستان موفق شد به فینال مسابقات واترپلوی المپیک 2012 لندن راه یابد تا برای کسب مدال طلا رودرروی کرواسی قرار گیرد.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | Women's shoes - chandal adidas negro redecilla black hair line - ropa deportiva adidas peru en vivo gratis internet , High boots and others - Trekker boots - DialadogwashShops

به گزارش خبرگزاری مهر، ایتالیا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های واترپلوی المپیک 2012 لندن جمعه شب موفق شد صربستان، اصلی‌ترین مدعی کسب مدال طلای این رقابت‌ها را با نتیجه 9 بر 7 شکست دهد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی کرواسی توانست در یک دیدار تدافعی با نتیجه 7 بر 5 از سد مونته‌نگرو بگذرد و برای نخستین بار از سال 1996 به فینال مسابقات واترپلوی المپیک راه پیدا کند.

جدال فینال که فردا بین ایتالیا و کرواسی برگزار خواهد شد تکرار دیدار مرحله مقدماتی آنها خواهد بود که در آن کرواسی به راحتی و با نتیجه 11 بر 6 به پیروزی رسید.

دیدار رده بندی مسابقات واترپلوی المپیک 2012 لندن بین صربستان و مونته‌نگرو نیز تکرار دیدار رده بندی المپیک 2008 پکن خواهد بود که در آن صربستان با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه