چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اسماعیل‌پور از دور مسابقات حذف شد/ شکست مقابل حریف هندی

ورزش

اسماعیل‌پور از دور مسابقات حذف شد/ شکست مقابل حریف هندی

مسعود اسماعیل‌پور با شکست مقابل حریف هندی از راهیابی به دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2012 لندن بازماند و از دور مسابقات کنار رفت.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | nike air max heritage hybrid cars parts list , Sneaker News / Release Info

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، این جوان مازنی تیم ملی کشتی آزاد ایران با حضور در گروه بازنده‌های وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن به مصاف "یوگشوار دات" از هندوستان رفت و با نتایج (3 بر صفر)، (2 بر 3) و (صفر بر 4) مغلوب حریف گمنام خود شد و با المپیک وداع کرد.

حریف هندی با این پیروزی در دیدار رده بندی مقابل "میونگ ری جونگ" از کره شمالی قرار می‌گیرد که در صورت پیروزی در این مسابقه مدال برنز وزن 60 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن را از آن خود خواهد کرد.

بدین ترتیب مسعود اسماعیل‌پور در عین شایستگی با کسب دو پیروزی و تحمل دو شکست در پیکارهای وزن 60 کیلوگرم المپیک 2012 لندن به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه داد.

پیکارهای اوزان 66 و 96 کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن از ساعت 12:30 فردا به وقت ایران در سالن اکسل شهر لندن آغاز و فردا شب با مشخص شدن نفرات برتر این اوزان به پایان خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه