جمعه, 21ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بانووی ووشوکار در دور نخست رقابتهای المپیک نوجوانان چین پیروز شد

ورزش

بانووی ووشوکار در دور نخست رقابتهای المپیک نوجوانان چین پیروز شد

خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه از پیروزی بانوی ووشوکار کرمانشاهی در دور نخست رقابتهای المپیک نوجوانان نانجیک چین در برابر حریف خود از آمریکای لاتین خبر داد.رامین موذنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ووشو کار کرمانشاهی که در مسابقات المپیک نوجوانان نانجیک چین حاضر شده است موفق شد در دول اول این رقابت ها با درخشش ظاهر شود.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Nike

رئیس هیئت ووشو استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: صبا شریفی که در وزن 60 کیلوگرم ساندای دختران در این رقابت ها حضور دارد عصر امروز موفق شد حریف برزیلی خود را با اقتدار از پیش رو بردارد.

وی ادامه داد: صبا شریفی در هر دو راند موفق شد با حضور منطقی و تکیه بر تکنیک خود، به دور بعدی راه پیدا کند.

موذنی ادامه داد: با این پیروزی صبا شریفی باید فردا به مصاف حریف روسی خود برود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم اعزامی ایران به دومین دوره المپیک نوجوانان در نانجینگ چین را مهدی محمدی و محسن شهبازی در ساندای پسران، امیر دارابی در تالوی پسران، صبا شریفی در ساندای دختران، نفسیه پورگنجی و حمیده برخور در تالوی دختران تشکیل می دهند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، صبا شریفی در 60 کیلوگرم در دور اول با حریفی از برزیل مقابله کرد و فردا با حریفی از روسیه روبرو می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید