یکشنبه, 16ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مدال طلای تاریخی بر گردن دونده سرعتی ایران

ورزش

مدال طلای تاریخی بر گردن دونده سرعتی ایران

در نخستین روز از رقابتهای دوومیدانی جوانان آسیا در سریلانکا، حسن تفتیان برای نخستین بار در تاریخ دوومیدانی کشور، عنوان سریعترین دونده جوان آسیا را به خود اختصاص داد.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Latest Air Jordan 1 Mid GS Canvas Pink/Tan/Soft Yellow/Lime Green/White 2021 For Sale DJ0338 - 100 - nike sb satire canvas grey and blue dress

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پانزدهمین دوره رقابتهای دوومیدانی جوانان ایران شنبه با کسب یک مدال طلا و یک برنز برای تیم ایران آغاز شد.

در این دوره از رقابتها که در شهر کلمبوی سریلانکا در حال برگزاری است، حسن تفتیان، رکورددار دوی 100 متر جوانان ایران، پس از دو دور رقابت با حریفان به فینال رقابتهای 100 متر رسید که در پایان با زمان 10 ثانیه و 49 صدم ثانیه زودتر از حریفان از خط پایان گذشت و قهرمان آسیا شد.

در این مسابقه ژنیی ژین از چین با زمان 10 ثانیه و 54 صدم ثانیه دوم شد و یوسف علی الشلانی از عربستان با زمان 10 ثانیه و 64 صدم ثانیه در مکان سوم ایستاد.

این برای نخستین بار است که یک دونده جوان ایرانی عنوان قهرمانی 100 متر آسیا را به خود اختصاص می دهد.

در بخش دیگر رقابتهای جوانان آسیا و در ماده پرش سه گام، مصطفی خسروی به رکورد 15 متر و 31 سانتی متر به مدال برنز آسیا دست یافت. در این پیکار هایتائو فو از چین با رکورد 16 متر و 38 سانتی متر اول شد. پاتچایا تپاراک از تایلند با رکورد 16 متر و 25 سانتی متر در مکان دوم ایستاد و خسروی پس از آنها سوم شد.

در ماده پرتاب وزنه هم نمایندگان ایران چهارم و پنجم شدند و دونده 400 متر کشورمان با خطا از دور رقابتها کنار رفت.

این رقابتها به مدت چهار روز در سریلانکا ادامه خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید