سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی برگزاری آیین سپاس استاد افشین بختیار

رویدادهای فرهنگی

برگزاری آیین سپاس استاد افشین بختیار

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهنامه پژوهان، آیین سپاس استاد افشین بختیار برگزار می‌شود. در ششمین برنامه از سلسله برنامه‌های سپاس، آیین سپاس استاد افشین بختیارعکاس ایرانشناس از سوی جشنواره ملی عکس شاهنامه و خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

افشین بختیار زاده ۷ فروردین ۱۳۲۹ دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیک به ۴۵ سال است که به کار عکاسی در موضوعاتی از طبیعت، معماری، مردمی، صنعتی و هوایی از ایران و میراث فرهنگی و آثار باستانی مشغول بوده و از ایشان بیش از ۶۵ کتاب نفیس ایران شناسی به چاپ رسیده است که از آنها می توان به کتاب‌های از پاسارگاد تا داراب، ایران سرزمین افسانه‌ای، سفر به ایران،  پرسپولیس، ایران و ایرانیان، هفت اقلیم، سیستان و بلوچستان، ایران سرای کهن، گیلان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، هفت رنگ زندگی و ایران، انسان، طبیعت، زندگی اشاره داشت. افشین بختیار همچنین مدتی طولانی عکاس رسمی نشنال جغرافی در اروپا بوده و بیش از ٧۰ نمایشگاه بین المللی از آثارش برگزار شده است. او عضو رسمی عکاس یونسکو در خاورمیانه  و از داوران دومین جشنواره ملی عکس شاهنامه بوده است. بختیار در مصاحبه هایش همواره عنوان کرده است که ایران را نفس می‌کشد.

آیین سپاس استاد افشین بختیار با سخنرانی اکبر عالمی،  کاوه فرزانه، امیرعلی جوادیان و ستاره معتضدی چهارشنبه، ۱۴ آذرماه، از 16تا 20 در خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان استاد نجات اللهی(ویلا)،  بوستان ورشو، خانه اندیشمندان علوم انسانی، تالار فردوسی برگزار می‌شود. شرکت برای تمام دوستداران آزاد و رایگان است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید