پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر همایش زبان فارسی در اسپانیا با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی برگزار شد

خبر

همایش زبان فارسی در اسپانیا با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی برگزار شد

همایش «یادگیری و آموزش زبان فارسی به اسپانیولی زبانان» با همکاری گروه ادبیات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در دانشگاه کمپلوتنسه مادرید برگزار شد.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | N1003313082 , Nike NOCTA FOOTBALL GLOVES "BLACK" , botas nike air force one blue , IetpShops STORE

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این همایش 30 و 31 شهریور ماه – 20 و 21 سپتامبر - به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ دهلی نو و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی با هدف «معرفی زبان فارسی به عنوان یک زبان پویا» و «ارائه شیوه‌های مناسب به منظور دستیابی به روش‌های جدید برای ترویج و زبان فارسی» برگزار شده است.


گروه ادبیات این پژوهشگاه، ارزیابی بیش از یکصد مقاله ارسالی به این همایش را بر عهده داشته است که از این تعداد، 25 مقاله برای ارائه در همایش انتخاب شده‌اند.


«تاریخ تحولات زبان فارسی در کشورهای فارسی زبان»، «عوامل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دینی موثر بر گسترش آموزش زبان فارسی در جهان»، «مشکلات نشر و دستیابی به کتب مختلف فارسی در خارج از ایران» و «آشنایی زبان آموزان با واژه‌های به روز شده زبان فارسی» از جمله محورهای این همایش بوده‌اند.


همچنین «نقش و اثر نسخ خطی فارسی موجود در کشورهای مختلف» و «فقدان کتابخانه‌های غنی در خارج از ایران برای فعالان زبان و ادب فارسی» از دیگر محورهای کنفرانس بوده است.


برگزارکنندگان این همایش افزون بر اهداف گفته شده، در پی «افزایش دانش و اطلاعات مدرسان زبان و ادبیات فارسی» و «آگاهی از پیشرفت‌های حاصل شده در امر تعلیم و تحقیق زبان و ادبیات فارسی در کشورهای دیگر» نیز بوده‌اند.


مخاطبان همایش «یادگیری و آموزش زبان فارسی برای اسپانیولی زبانان» را مدرسان و فعالان زبان فارسی در سایر کشورها، دانشجویان رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، زبان شناسی، تاریخ و هنر، زبان آموزان غیر فارسی زبان و فعالان حوزه نسخ خطی تشکیل می‌دادند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه