جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر جریان‌شناسی شعر عطار با سخنرانی دکتر فولادی

خبر

جریان‌شناسی شعر عطار با سخنرانی دکتر فولادی

بیست‌وششمین مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ عطار با سخنرانی دکتر علی‌رضا فولادی برگزار می شود. این درس گفتار به بررسی جریان‌شناسی شعر عطار اختصاص دارد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Nike Blazer Low Platform Light Bone , AspennigeriaShops , air jordan 4 men retro , Release

خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه میراث فرهنگی - زبان عطار در آثارش ساده و طبیعی و به خصوص در گزارش تمثیل‌ها و حکایات، بی‌پیرایه و به دور از تکلف است و یکی از ویژگی‌های شعر او پیوندی است که با زبان محاوره دارد و باید آن را از مناسبات هنجار زبانی و سبکی او به حساب آورد. شعر او در حوزه‌ شعر عرفانی است که تفاوت‌هایی با شعر سنایی و مولانا دارد.
 
بیست‌وششمین مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ عطار به بررسی جریان‌شناسی شعر عطار اختصاص دارد که با سخنرانی دکتر علی‌رضا فولادی در روز چهارشنبه 7 و 14 تیر ساعت 16:30 در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهیدبهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود. ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید